Author: No One
•sâmbătă, iunie 07, 2014
"Camera" mea e plina de lucruri, puse pe birou, pe masa de calcat pe pat (s-a golit mica biblioteca din ea spre a fi dusa in alta camera - bilbioteca care acum e chiar in usa cum intri in sufragerie) Maine cred ca ma duc la capitala sa vad mobilier. As vrea a citesc niste dosare zilele astea, or so I say to myself. Luni e liber (Rusaliile). Azi am primit primul salariu, si prima suma din el l-am platit la RDS (ptr netu pe tableta pe care acum nu-l mai folosesc). As vrea sa-mi iau componente de calculator in rate (probabil la 3 luni ca salariat), o chitara (s-a oferit maica-mea sa-mi dea banii ptr asta, dar cred ca am tras chestia pe linia moarta - are si alte cheltuieli si nu are rost sa scoata 350 lei din salariu, desi n-as vrea sa zic nu si sa profit de situatie) si niste haine (asta din banii mei). Imi chimba camera se pare. Intru mai in paine la servici, creeed? (si ma simt cam nepregatit, si cam incet). V-a zis ca am zi libera luni? A crescut fps-ul cu vreo 10-20 fps la DayZ de cand i-am schimbat placa grafica (chestie pe care am putut sa o fac schimband sursa cu una noua - aialalta mirosea a ars la solicitare; ps: sursa luata din banii mei, ca mi-am adus aminte ca am postat despre asta pe FB) si voiam (fara "r") sa iau si un monitor pana cand mi-am dat ca un monitor mai mare cere o rezolutie mai mare ceea ce sacede pfs un jocuri (DayZ la tine ma gandesc - nu vreau sa-mi scada fps-ul in jocul ala :)) )

Ce mai e? Radu F. Constantinescu. O sa ziceti ca sunt rau, ca sunt invidios, ca nu l-am citit (am frunzarit vreo 2 postari cred), dar e pe o nisa asa care gadila sensibilitatiile femeilor.. Nu zic ca o face cu rea credinta (cel mai probabil crede ce scrie acolo) dar e exact ce vor femeile sa auda din gura unui barbat. E lipit exact pe ce vor sa auda. Si tot dau de el postat prin ele. Nu pot sa nu ma gandesc la faptul ca femeile (unele) sunt asa usor de mintit, de pacalit, ptr ca tocmai cad la chestii ce vor sa le auda. La povesti su cuvinte frumoase. La gadilari de astea. Nu ma refer la Radu F. Constantinescu omul, persoana si nu ma gandesc ca el face asta (cred ca e un tip bie intentionat) dar cumva la asta ma duce. La gadilici.

Si daca tot sunt porc si magar in miez de noapte, bag 2 de jale:

"Vezi ce repede poţi pierde o femeie? Bărbatul trebuie să ştie în primul rând cum să-şi păstreze femeia." - eu zic ca barbatii, sau femeile, tb sa stie in primul rand alte lucruri, folositoare propriei persoane (asta, citatul de mai sus, mai pe la mijlocul coloanei). De ce tb sa traim, chiar si numai in vorbe, sa multumim sexul opus nu stiu. Sau chiar oamenii in general fara sa taiem matza in doua pe considerente de sex. Eu nu vreau sa multumesc pe nimeni. 

Si asta, care ma omoara un pic de fiecare data cand dau de ea, si care se leaga de prima prin intrebarea care vine dupa (pun intrebarea dupa citat). " (..) If you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” Inteleg ce vrea sa zica, dar logica se stramba la un punct in capul meu. Ok, mai, imi ceri sa te suport at your worst, dar pe mine, pe mine vei incerca sa ma suporti at my worst? Imi ceri, ceri barbatului in general, dar tu dai la fel, tu faci ce ceri? Cred ca am zis asta o data: de vrut toti vrem, cu datu' e mai greu. La fel e si la primul citat. "Barbatul trebuie sa stie in primul rand...". "Barbatul trebuie...". Intru intr-o chestie destul de plina de convulsii si datatoare de contraziceri si formari de tabere, si sunt constient ca exista si reversul (de la barbat la femeie), chiar mai puternic. Dar la baza asta e: tot vrem domnule. Avem pretentii. Poti sa emiti pretentii cand dai in aceeasi masura, cand esti dispus sa intorci masa si inspre tine pe aceeasi chestie. Daca nu poti nu emite pretentii.

Asta e o chestie integrala din "principiile" (daca poti numi asta un principiu) dupa care ma ghidez in viata [suna asa pompos "principiile".... de parca m-a facut maica-mea in aur]. Dar ma ghidez dupa ea (ideea aia) si ma vad in situatia cand nu pot emite pretentii cand eu insumi nu sunt sigur ca as putea face ce cer, ce vreau sa cer.

Am devenit mai serios si am luat-o ca lumea pe tarla, asa printre vii :)) Recunosc ca mi se pune pata pe anumite chestii si simt nevoia sa ma descarc. Fuck it, am deviat de la postare (primul paragraf fiind felul in care voiam, fara"r", sa scriu, asa... de azi si de maine).

Am probleme din nou cu scrisul pe ecran (de la schimbarea placii si driverii, si Windowsul 7, si cum se pupa). Mi-e sila sa stau sa "fine tuning" setarile si sa nu fiu deloc multumit chiar si dupa aia (de asta voiam, da fara "r", sa iau un alt monitor)

Chestia cu "voiam" nu e legata de nimeni, e doar un fel de inside joke al meu ptr ca e o greseala frecventa si de cand mi-am dat seama de greseala si m-am corectat (mi-a atras cineva atentia acum ceva timp, 2 ani?, si mi-a picat putin prost ptr ca asa e stilul meu) acum imi sare in ochi cand vad "GRESEALA".

Nu, nu am vazut greseala azi sau recent (zicea disclaimerul din off).

Ce sa mai zic? Nimic really, viata se scurge in zile pierdute. In zile trecute mai precis. Zilele trec si noi imbatranim. Unele zile (devin filosofic - sau e cu "z"? :)) ) trec agonizant de incet dar la sfarsit ne dam seama ca saptamana, luna, anul au trecut repede. Traim asteptand ca ziua sa treaca si constatam ca anii au trecut repede. Cam asta zic.

Luam lucruri ca sa umplem goluri. Sau poate golul, poate e unul singur, unul si mare. Magar si filosof in acelasi timp? Mare lucru din partea mea :)) Dar dupa ce am vazut oamenii exprimandu-se pe net, unii oameni nah (zice disclaimerul din off, din nou), cu cat devii mai filosofic cu atat devii mai magar. Si ca sa inchdem cercul (sau macar sa incercam) daca altii pot fi filosofi si magari, cum sa nu devin si eu magar in tmp ce filosofez pe net?

Sau poate se scrie cu "z".

ps: nu mai corectez greselile de scris (zice, la final de pagina, disclaimerul din off)

This entry was posted on sâmbătă, iunie 07, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.