Author: No One
•duminică, iulie 06, 2014
Da, mi-am dat seama azi dimineata ca pe 4 iulie am facut 5 ani de blog. Ma uitam la un comentariu de al meu pe un blog, de prin noiembrie 2009.

Bine, am postari si mai vechi de 5 ani aici, dar acelea erau dintr-o incercare anterioara de a face un blog. La cativa ani (2 parca), pe 4 iulie 2009, am schimbat fundalul, titlul, adresa si ce vedeti acum e ce a fost si atunci (dpdv al esteticii). Bine, am mai adaugat chestii (twitter, facebook, "citate" din clasicul ce sunt eu, poze) dar fundalul, titlul, fontul, adresa si providerul sunt aceleasi.

V-am zis eu ca cel mai probabil voi ramane aici pana va cadea netu (sau macar bloggerul) :D

ps: au trecut repede 5 ani.

This entry was posted on duminică, iulie 06, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.