Author: No One
•sâmbătă, august 02, 2014
Sunt intr-o usoara stare de... stare. Probabil de asta m-am pus pe scris aici dupa vreo 2- 3 saptamani de absenta (nu-mi gasesc dorinta de ma aseza in fine la birou desi ma mai gandesc sa scriu din cand in cand)

Constat ca cei ce ii am la feed nu prea mai posteaza. E liniste si... liniste in feed-ul ala :))

Netu' merge cu chef si fara. Ba e semnal, ba nu e. Click ori refresh, citit, pauza, click ori refresh, citit, si din nou pauza. Acum, adica acum, vad ca tine. Cat, nu stiu.

Serviciu e rutina, si din cand in cand dureri de cap. Zilele trec repede, weekend-ul si mai repede. Am mai scris despre asta si revin. Simt ca trec lunile, anii, prea repede. Acusi o sa fie luni, acusi o sa fie weekend, acusi o sa ma duc la Summer Well (9-10 august), acusi o sa vina septembrie ori octombrie si o sa-mi iau concediu, acusi o sa se termine anul, acusi o sa fac 30 de ani. Adica trece pe nesimtite (cu dublu sens :P) timpul asta. Probabil o sa mai scriu si in alta postari despre asta ptr ca e asa evidenta senzatia asta in mintea mea in ultimul timp.

Da, ma duc la Summer Well. Am mai zis ca vreau sa ma duc, si acum cateva zile mi-am luat bilet. Vine si altcineva de aici? Nush ce m-a apucat (ptr ca stiti bine eu-s mai dn paduri asa si nu prea iau contact cu oamenii) dar parca vreau sa scriu aici si pe FB poate vine cineva si mai stau si eu la un suc, bere, cafea cu cineva sa-mi satisfac nevoia si curiozitatea de a vorbi cu cineva.

O sa fiu prin Bucuresti atunci, probabil o sa vorbesc la servici sa-mi dea luni liber (luni o sa incerc sa imi platesc aici acasa, dupa ce ma intorc, niste restante in milioane ce le am la fisc, dar o sa profit si ca sa nu ma scol devreme de dimineata si sa ma duc la servici pe 5 carari), probabil o sa ies la o bere cu un fost coleg de liceu si un bun prieten, probabil o sa ma duc si prin alte parti inainte sa ma duc la festival (incepe la ora 5, si sambata, si duminica).

As vrea sa am mai multi bani :P Cine nu vrea? Nu-mi ajung :)) Vreau sa imi un calculator nou in rate (fara dobanda, dar la care o sa platesc probabil vreo 10-12 luni), vreau chitara aia, vreau si bani ptr zbenguiala si bani sa ii pastrez ptr vara viitoare (ori sa ma duc la Londra la variu-miu, ori, daca nu se poate, sa ma duc intr-un circuit cu autocarul prin orase mai vestice).

Cu calculatorul, m-a apucat damblaua asta acum un numar de luni si nu ma mai lasa, desi nu am nevoie imediat de unul nou. Probabil o sa astept Vinerea Neagra sa le prind (componentele de calculator) mai ieftine.

Stiti de telefonul ala de care ziceam intr-o postare anterioara? Il pusesem la vanzare, era sa il dau (cu vreo 50 lei in minus fata de cat l-am cumparat), ii dau reset ca sa nu il trimit la ala cu conturile celui care mi l-a vandut, si vad ca nu mai apare iconita cu vodafone (eu am orange si deblocarea costa cel putin 90 lei). Imi zic "ia sta, poate nu e codat in vodafone pana la urma" si ma duc la un service si, ca sa vezi, nu este blocat in reteaua aia. Deci dupa atata neintelegere cu ala (el a zis ca e in vodafone, eu ca nu dau atatia bani pe deblocare si ca vreau sa-l trimit inapoi), dupa negativ de la el si negativ de la mine pe Okazii, uite ca telefonul era liber de retea. Subit simt ca am facut o afacere buna si ca asta a iesit in pierdere (putea sa-l dea cu putin mai mult daca era liber de retea). Sau macar nu am iesit in pierdere. L-am pastrat, desi bateria e slabuta - adica tine cam putin la folosire mai intensa. L-am pastrat ptr ca arata bine, e facut bine, ecranul e bun, merge bine si mai ales ptr camera. Imi place camera. Probabil in timp o sa-l mai cosmetizez putin ca sa nu mai fie asa uzat ca aspect.

Sunt cam dezamagit de mine. Imi stiti mood-ul asta, daca ma cititi de ceva timp. Simt ca sunt cam comod. Si ca asa o sa fiu toata viata mea. Ca o trasatura ce ramane acolo, specifica tie. Ar tb sa depun mai mult efort in viata daca o vreau mai buna, calitativ dar si financiar. Asa doar o sa traiesc intr-o rutina de pe azi pe maine. Un soi de "am avut vise, dar m-am multumit cu atat". Dar are si o dorinta practica din partea mea, ptr ca viata o sa devina mai grea sau mai intensa de acum incolo iar eu tb sa-i fac fata. Daca vreau mai mult tb sa-i fac fata. Dar nu sunt atat de sigur de mine daca o sa ma debarasez de comiditatea asta. Am trait prea mult cu ea si m-am obisnuit prea mult cu ea.

Anyway, lucrurile se misca si ptr mine, mai incet asa dar asta stiu ca e parte din mine. I always was a late bloomer, a slow climber, si cred ca asa o sa fiu pana la sfarsit. Mi-ar fi placut sa inteleaga si altii asta si sa-mi fi acordat mai multa rabdare si intelegere (desi simt ca cer prea mult in asta, in general, de la oamenii de care ma mai lovesc)

Uite, a trecut si postarea asta :)) Scrisa si publicata. Totul trece repede repede.

ps: da stiu ca am facut o cacofonie undeva prin text. Va trebui sa traiti cu asta :P:P

This entry was posted on sâmbătă, august 02, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.