Author: No One
•luni, septembrie 01, 2014
Vorbeam azi cu o colega de servici si din vorba in vorba am ajuns sa-mi amintesc anii cand m-am dus in tabara. Am fost numai in doua tabere, dupa clasa intai si dupa clasa a treia., si imi aduc aminte de ele de parca ar fi fost acum 10 ani. In caz ca nu stiti varsta mea, atunci va zic ca de atunci au trecut 21, respectiv 19 ani.

Imi amintesc unele momente clar. Clar clar. Acum amintirile au gust dulce caci au trecut atatia ani dar atunci nu ma simteam in largul meu acolo. Am fost o persoana retrasa si introvertita de atunci. Recunosc adultul ce sunt acum in copilul de atunci. Nu m-am debarasat de unele lucruri. Asta are o insemnatate ptr mine ptr ca daca timp de 20 ani unele lucruri au ramas la fel in esenta, atunci cel mai probabil si peste 20 de ani unele lucruri o sa ramana la fel.

Parca e o linie (anumite elemente din personalitatea mea si din felul meu de a fi) ce trece prin toti anii mei si ii leaga in niste caracteristici comune. Ceea ce am fost atunci, sunt si acum, si probabil voi fi si pe viitor. Capacitatea mea de face 90 de grade e aproape inexistenta. Unele chestii raman cu mine. Au fost, sunt si vor fi.

Ce ciudat e sa constat ca eram constient de fete, de sexul opus, de atunci. Esti constient si te raportezi altfel la ele. Le percepi altfel. Altfel as in ca "ea", ca "ele".

Parca as mai vrea sa scriu ceva dar nu mai am ce. Nu de atunci ci asa in general. Sa mai scriu putin, sa mai continui putin postarea.

Va zic, voi nebunilor care va incapatani sa ma mai cititi, sa nu va entuziasmati ca scriu des acum (parca 3 postari in 3 zile). Nu se stie cand iar nu mai scriu nimic. Fiti mai circumspecti :P

Cred ca am pus-o la o postare anterioara, dar de vreme ce o ascult acum o pun din nou aici.


ps: :)) imi dau seama ca "acum" e de fapt "atunci" ptr voi :P

pps: se pare ca scriitorul e singurul care traieste prezentul a ceea ce scrie

ppps:
We were young and drinking in the park
There was nowhere else to go
And you said you always had my back
Oh but how were we to know?

This entry was posted on luni, septembrie 01, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.