Author: No One
•duminică, septembrie 07, 2014
Din cand in cand ma trezesc cu gandul ca vreau sa am mai multi bani. Adica atunci cand vreau ceva si nu-mi permit pe moment, sau tb sa-mi strang bani si sa astept o perioada, sau o cheltuiala constanta care vad ca nu o pot sustine constant.

Acum 2 lucruri:

Vrei mai multi bani? Work harder, study harder. Fii determinat, fii serios. Nu fii comod. Fii descurcaret, fii intotdeuna in cautare de ceva mai bun. Ca sa castigi mai bine nu tb sa te multumesti unde esti si tb sa ai tot timpul determinarea de a ajunge unde vrei. Adica sa nu te delasi.

Dar nu tine numai de muncit mult. Tine de oportunitati, de noroc, de personalitatea ta si ce vrei sa faci. Daca va uitati in jurul vostru oamenii fac diferite lucruri si sunt in domenii diferite. Unii sunt multumiti unde sunt sau ce fac, altii nu sunt. Unii sunt multumiti cu cat castiga, altii nu sunt. Nu toti ne raportam la munca noastra la fel. Si nu toti muncim si castigam la fel (desi sincer imi doresc ca toti oamenii ca castige destul ca sa poata trai decent).

How much is enough? La bani ma refer. Ce cheltuieli sunt necesare si ce cheltuieli nu sunt neparat necesare? Hai sa ma intorc la mine. Ce vreau eu sa iau si sa am cu mai multi bani sunt lucruri absolut necesare? In general nu. Adica pot trai si fara ele. Si cred ca majoritatea sunt ptr fun nu ptr supravietuit. Si totutsi le vreau si vreau banii ca sa le vreau. E, probabil, consumerism 1 on 1. Adica pot trai si fara ele dar am imboldul ala de a le vrea. Nerabdarea aia. Uneori "acum".

Vreau sa castig mai bine si din motive mai "serioase". Am un salariu mic si stiu ca nu ma pot descurca financiar daca as sta in chirie, nici macar in orasul unde stau. Am garsoniera in alt oras pe care am inchiriat-o si stau la ai mei aici. La o adica imi permit sa o vand pe aia (sau sa ma mut acolo daca gasesc ceva acolo) si sa-mi iau una aici. Ce vreau sa zic e ca am o siguranta. Dar salariul e mic. Si tb sa trag tare cativa ani sa ma mai ridic (vreau sa ajung si in Bucuresti daca se poate ptr ca orasul meu nu ofera oportunitati cine stie ce). Tb sa trag tare si nu stiu daca o sa o fac ptr ca nu sunt invatat asa. Sunt cam comod din fire. Sunt serios in ceea ce fac dar comod. Si ca sa ai mai mult tb sa nu fii comod. Si sa fii determinat si sa nu te delasi la mijlocul drumului. De fapt sa nu te delasi niciodata. Sa fii determinat si tenace.

*Am scris titlul* Tb sa intelegeti ca nu vreau sa imi cada bani in poala asa pe ochi frumosi sau pe nimic (cum poate reiese din titlu). Ptr majoritatea dintre noi nu merge asa. Nu cer ca un copil fandosit dar sa nu fac nimic in sensul asta. Doar imi exprim niste ganduri aparute in ultimul timp. Niste ganduri care nu erau asa reale acum 2 ani sa zicem. Si inainte imi doream bani dar acum parca sunt mai concrete, mai reale gandurile.

Nu sunt o persoana materialista dar ma trezesc in ganduri materialiste cateodata.

This entry was posted on duminică, septembrie 07, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.