Author: No One
•marți, septembrie 02, 2014
Scrisa pe FB

Nu cred ca tb sa ceri nimanui sa se schimbe. Ori il/o iei asa ori spui pas si gasesti ceea ce cauti.

ps: eu unul cred ca omul se schimba numai daca el vrea. tb sa vina din el. daca nu vine de acolo tu nu ai ce face. nu se va schimba.

pps: si ar tb sa o faca ptr sine, nu ptr altii. ptr ca atunci cand altii nu ma sunt tot ce ai schimbat se va pierde.

*

In alta ordine de idei imi imaginez acum ca daca ar veni la mine o tipa frumoasa si care m-ar place i-as zice sa gaseasca pe altcineva mai bun. Nu stiu ce ar putea avea de la mine. Da, sa zicem ca sunt dragut, simpatic (ma rog :)) ), si alte chestii de astea dulci dar nu am ce oferi intr-o relatie. Just a trainwreck of a relationship waiting to happen.

O relatie nu se tine cu zambete si funny lines, asta poate tine la inceput cand totul e roz. Dupa tb sa ai si tu niste calitati ca relatia aia sa ramana in picioare.

Titlul e random de ce am scris dar imi place cum e, mai ales ca s-a cam racorit in ultima vreme (nu insa de pulover).

LE: asta ascult acum (atunci, ptr voi :P). in ripit.


This entry was posted on marți, septembrie 02, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.