Author: No One
•duminică, octombrie 05, 2014
Un "paste" la ce am scris pe FB initial intr-un comentariu, apoi intr-o postare. Si acum aici. In cateva cuvinte asta e crezul meu vis-a-vis (imi place sa scriu cuvantul asta :P) de asta. As mai scrie multe, dar nu vreau sa am dureri de cap la cate detalii si nuante pot gasi, la telefonul asta fara fir si infinit, si in acelasi timp sa incerc sa comprim cat mai bine, fara sa deviez sau sa aberez sau sa ma lungesc, cum vad eu lucrurile. Suntem diferiti, sper sa fim, ptr ca daca de exemplu toate femeile sunt la fel eu nici nu mai vreau sa am de-a face cu asta, iar daca toti barbatii sunt la fel, atunci ar tb sa ma resemnez ca nu pot fi mai mult, ca nu am cum sa fiu mai mult sau altfel. Nu-mi place sa mi se puna o categorie desi intru si eu in categorii (si respect invariabil anumite atribute), ca barbat, alb, crestin, roman, tanar, din clasa de mijloc, introvertit etc. Daca sunt redus la o categorie si la un set de atribute predefinite, specifice, atunci ce rost mai am sa mai traiesc? Daca sunt redus la atat atunci ce mai fac aici? M-am lungit :P, ma opresc si fac loc la ce am scris acolo si am dat "paste" aici:

E o intreaga discutie cand vine vb ce sunt barbatii, ce sunt femeile, si cum ar tb sa convietuiasca si sa interactioneze ei, sau sa se raporteze unul la altul. Multe idei de luat la mana (atatia oameni atatea idei) de-ti vin dureri de cap. Eu tind sa le evit ptr ca nu le gasesc concluzii si capete. Sunt ca niste fire fara final, continua si continua. Nu vreau sa se intelegea ca am comentat ptr ca sunt butthurt ca barbat, nu sunt si nu ma incearca simtaminte de astea intense (am invatat sa trec peste, si in general vreau sa cred ca pot), dar ma reintorc la o idee a mea si anume ca nu merge (cel putin ptr mine) sa pui oamenii intr-o categorie. Sau poate nu vreau. Da, in general barbatii pot avea anumite atribute si femeiele altele, dar nimic nu e batut in cuie, si tocmai asta face ca un barbat sa fie diferit de un altul (chiar si putin), dar si o femeie sa fie diferita de o alta. Ptr ca daca toti suntem la fel, barbatii intre noi si femeile intre ele, atunci eu imi iau adio si ma duc sa ma joc singur in alta parte :P Ptr ca pur simplu nu e lumea in care as vrea sa traiesc.
This entry was posted on duminică, octombrie 05, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.