Author: No One
•marți, octombrie 07, 2014
E interesant cum daca comentez la o anumita persoana de pe FB sau la ea pe blog, ma trezesc cu friend requesturi acolo (de la femei, barbatii nu au treaba cu mine) sau descopar ca imi e citit blogul de persoane ce vin de la ea (asta cand aveam comentariile activate, acum doar prin eventual traficul putin crescut fata de normal - cum observ acum).

Iar in caz ca se ajunge la anumite concluzii (nici nu stiti ce usor oamenii ajung la concluzii): nu scriu acolo sau pe blog ei ca sa fiu citit sau sa-mi dea lumea friend request. Pur si simplu nu ma pot abtine :P

Nu e exact o relatie love-hate cu ea (nu o urasc sau sa am ceva cu ea). Numai ca suntem asa diferiti ca am putea fi de pe planete diferite la o adica. Ceea ce face dificil atat sa comunicam, cat si sa ajungem la un consens. And this can be a strain, poate nu la ea (ca nu stiu) dar la mine apare din cand in cand.

ps: cand am zis "love" ori "hate" nu m-am referit la iubire sau la ura intre noi, am folosit doar expresia sa evidentiez ca desi nu ne intelegem cateodata, totusi continuam sa comunicam cat de cat.

This entry was posted on marți, octombrie 07, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.