Author: No One
•duminică, noiembrie 09, 2014
whatcha gonna do when they come for you?

Sincer cu asta imi bat eu capul acuma. Am strans niste bani (probabil nu destui) si vreau sa imi iau un calculator nou. Si numai la asta ma gandesc, plus n-am rabdare sa astept pana atunci dar tb sa o fac.

La noi Black Friday e cam o gluma. Adica sunt reduceri dar nu sunt consistente, produsele nu trec, majoritatea, de 30-40% reducere. Si cu siguranta nu la ce te intereseaza pe tine. Daca se nimereste, se nimereste, daca nu, ghinion.

Dupa mine o reducere-reducere, de aia sa shut up and take my money, este de la 50% in sus.

Si astfel ma uit inspre americani. Amazon and shit. Acolo, in State, preturile sunt mai mici ca aici la electronice iar reducerile (am auzit) sunt chiar reduceri serioase. Acum chiar sunt curios daca ce vreau eu sa iau per total pot sa gasesc la cel putin 50% mai putin decat e acum. Daca e asa, atunci a dat norocul peste mine :))

Problema daca iei de la americani e transportul si taxele. Sunt f mari, mai ales daca coletele sunt grele si voluminoase (e bine sa iei mai usor si mai mic ca sa iesi in castig cand nu sunt reduceri), incat suma totala e ca si cum le-ai luat de aici. La englezi nu mai sunt taxe (suntem in Uniune) dar preturile sunt mai mari decat la americani.

Asa ca mizez pe Black Friday si incerc sa gasesc intermediari pe internet (sunt oameni care se ocupa cu asa ceva) astfel incat cu reducerile si cu comisionul sa ies bine. Am ochit niste componente dar ideea e ca ele per total sa fie reduse la jumatate (sau macar cu 40%) fata de ce e acum si apoi cu comisionul sa ies in banii pe care i-am strans (inca mai am de strans zilele astea).

Si aici mi-e mintea, la reduceri, la black friday, la intermediari, la ce componente sa iau, cu care sa jonglez, la ce sa renunt. Am si o zi la dispozitie, nu ca la noi o luna (de black friday, pre si post). Dar am citit ca ptr online nu e black friday (care cica e ptr magazine fizice) ci cyber monday (ptr ca au descoperit oamenii de stiinta americani :P ca atunci se cumpara bine din online). Vom vedea.

Bine ca 12 noaptea la ei (pe coasta de est) e 7 dimineata la noi. Vineri (28.11) asta o sa fac la servici: monitorizez siteuri americane ptr reduceri :P

Anyway, ma duc acum. Sa mananc niste cereale si sa ma bag la citit o carte :D Am ajuns sa nu mai citesc carti fizice, ci doar pe tableta (luate de pe net, in engleza, si pot gasi si cartile abia aparute). Nu mai cumpar carti. Eventual daca vreau ceva in fizic iau de la biblioteca.


This entry was posted on duminică, noiembrie 09, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.