Author: No One
•marți, noiembrie 04, 2014
Vedeti, noi simtim nevoia de a fi cu cineva, si culmea persoanele pe care le cautam sau le imaginam (sau aproape acele persoane) sunt acolo, undeva in lumea asta (nu sunt asa de cinic dragii mei :P), numai ca nu stim cum sa ajungem acolo. Pare ca nu se poate, ca nu putem, ca nu exista acele persoane. Eu zic ca exista doar ca nu ajungem, din varii motive, la ele.

Because this is not a Disney story. Printul nu ajunge cu printesa an live hapilly ever after. Dar nu vreau sa generalizez. Poate la orice persoana care nu a gasit ceea ce cauta exista o alta care a gasit. Si uneori, cum am zis si alte dati, ceea ce cauti nu e neaparat ceea ce ai nevoie.Adica se intampla ca o persoana potrivita tie sa fie o cu totul o alta persoana decat ti-ai imaginat ca va fi.

Dar ideea e ca oameni ca tine, oameni ce ti se potrivesc exista. N-are cum, doar suntem 7 bilioane de oameni aici. Cineva e totusi undeva acolo.

E un moment cand imaginatia ma cuprinde, cand insist in ea. Si asta un moment ca acela. Poate oboseala fizica isi are si ea aportul. La mine e cam o combinatie intre mici fantezii (cu o tenta sexuala), nevoia de protectie si nevoia de a fi cu cineva, de a imparti ceva (printre care si o prietenie). Apropiere, pritenie, alunec de fiecare data inspre senzatia asta. Tanjesc dupa asta. Dar intotdeuna combinat cu o parte sexuala la mijloc. Pot sa fiu doar prieten cu o femeie, dar nu tind doar spre acest "doar". Tind spre aceasta combinatie intr-o relatie cu o femeie. Zic asta ptr ca tind sa exclud alte tipuri de relatie. Doar prietenie sau doar sex. Cand sunt prieten cu o femeie dar nu sunt atras nu ma implic, nu imi dau interesul asa mi l-as da in daca mas imt atras, e si o parte sexuala in mintea mea. Pe partea cealalta, daca as fi intr-o relatie sexuala dar fara chimia specifica unei prietenii (n-am fost niciodata intr-o situatie ca asta) stiu ca as vrea mai mult si s-a crea nivel de frustrare. Eu vreau sa ma conectez la cineva si acolo as simti ca nu as avea la cine sa ajung.

Recunosc ca vad relatiile cu femeile dintr-un unghi sexual. Nu pot sa disociez ideea de sex (nu ma refer neaparat la actul in sine ci doar la idee, la zona asta ce exista intre sexe) de o femeie. Poate sunt rezultatul societatii (mai) sexualizate in care suntem. Poate sunt influentat de asta, sau mai degraba am fost si acum am ramas asa.

Poate da cu shame on me dar asta sunt eu acum. Femeile nu sunt fiinte in legatura cu care sa te gandesti numai la sex, stiu asta si nici eu nu o fac tot timpul (nu vreau sa las impresia asta) numai ca e intotdeauna acolo undeva cand interactionez cu o femeie. Si asta e rezultatul a lumii in care traim. Asociem, ca barbati (influentati de ce e in jurul nostru), femeile cu sexul. Pana si femeile se asociaza cu sexul.

Am deviat. Voiam sa zic ca sunt intr-un moment de asta, de scenarii, imagini si mici fantezii. De parca incerc sa prind o anumita senzatie. De parca cineva cu care as putea sa fiu, cu care m-as potrivi ar fi in the arm's reach. E placut sa visezi. Dar e si amar cand stii ca viata nu-i can fantezii. Momentele astea de imaginatie sunt tot timpul dulci-amarui.

This entry was posted on marți, noiembrie 04, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.