Author: No One
•marți, noiembrie 25, 2014
Sunt prea batran ca sa-mi mai promit lucruri. Sunt ca barbatul ala care-i promite domnitei sale ca se va schimba. Acum domnita stie ca promisiunile sale nu se vor fructifica nici data viitoare, nici alta data.

ps: da, ascult acum aceasta melodie pi ripit. Ironia situatiei e titlul ei


le: anii sunt prost trecuti de statistica bloggerului de vreme ce am inceput sa scriu din iulie 2009 (am cateva postari din 2006-2007), dar poza e pusa aici ptr graficul in sine nu ptr ani. si inca un lucru, vedeti ce blog e al treilea loc la surse de trafic? :P (eh, e un *wink* catre cineva, daca citeste asta) urmatoarele 2 bloguri sub acesta sunt inca doua bloguri care nu mai sunt. asa-mi dau seama ca am 5+ ani de blogging. bine, gladiola (nr. 2 ca sursa) e si mai "batrana" decat mine :)). scrie din 2006. niste incapatanati.

erau alte vremuri atunci cand scriam in primii mei ani. si eu eram altul.


si da, si Miley va imbatrani la un moment dat
This entry was posted on marți, noiembrie 25, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.