Author: No One
•marți, decembrie 09, 2014
Ciudat cum in adolescenta ma gandeam ca ar fi interesata circumcizia (stiti voi, ca durezi mai mult daca esti circumcis). Revenim in prezent, pe 3 decembrie... Culmea ironiei :))

In alta ordine de idei, viata e asa fragila. Acum esti aici, acum nu mai esti.

In alta alta ordine de idei, spitalele sunt triste. Oamenii din ele le fac mai... usor de suportat. Spiritul omului ramane chiar si pe patul de spital, intr-un salon de 6 paturi.

In alta alta alta ordine, ai plati ptr sex? Eu am platit. Si o sa mai platesc. (Mi-as dori sa am un salariu mai mare).

In alta alta alta alta ordine de idei, mi-am luat un calculator nou (pe componente). Fie intre noi, am dat 4000 de lei pe el. Jumatate stransi si jumatate in rate (vreo 9). Astept sa-mi vina curierii la poarta.

In alta alta alta alta alta ordine de idei,

Tell me you love me
If you don't then lie
Oh lie to me

Call it true, call it true love

This entry was posted on marți, decembrie 09, 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.