Author: No One
•duminică, ianuarie 04, 2015
Tocmai ce am avut o discutie cu cineva pe chat. Pe whatsapp of all places. Cu ocazia asta am folosit si ptr prima data aplicatia.

Directa, sexuala si ciudata. Cam asa as zice ca a fost. Din pct de vedere al continutului si al aportului meu la ea m-a adus undeva in trecut cand mai faceam asta (intre timp m-am cumintit pe frontul asta).

A fost o dinamica ciudata. Nu de rau, dar ceva ce nu vezi in fiecare zi. Cu siguranta nu am conversatii de astea in fiecare zi pe net, asta e sigur.

Si ca toate exprientele, mai mici sau mai mari, pe care le poti avea cu o femeie, cele pozitive te fac mai prietenos catre femei in general. Mai deschis si mai intelegator. Nu ca as fi un capcaun in rest, doar ca scrutinizez* mai mult femeile cand nu sunt sunt influentat de o experienta placuta, pozitiva, interesanta.

*cuvantul nu cred ca e in dex, e mai mult o "licenta poetica". luati-o ca atare ptr ca am folosit-o ptr un anumit sens.

So, I guess I'm friendlier now. Ptr cat timp? Ca si cat voi vorbi cu ea, nu stiu.

ps: mi-am invatat lectia sa nu mai ma astept sa iasa ceva din discutii (fie virtuale sau din real life). E o anumita incertitudine aici ce nu ai cum sa o prevezi. Ce e, e. Daca e sa fie ceva mai mult, va fi. Daca nu.. eu ce sa fac acum?

This entry was posted on duminică, ianuarie 04, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.