Author: No One
•duminică, ianuarie 04, 2015
Stiti cand iese aiurea cu o persoana si ramai asa cu o senzatie naspa ? .... Oh well.

Iti zici sa treci peste, ingradesti senzatia intr-un colt sa nu se extinda mai mult si iti zici ok, va trece. Cand? Habar n-ai. Intre timp persista.

As vrea sa zic ca oamenii se pot intelege intre ei, but it's not like that.

People are weird. Cu bagaje si chichite. Cu tampelile lor. Asa cum si eu le am pe ale mele. Si eu probabil sunt weird ptr altii asa si cum altii sunt ptr mine.

O saptamana. Si dau prefixul. Devin oficial barbat. Sau cel putin acolo cred unele femei ca ar fi barbatii. Sunt putin ironic. Dar poate acolo chiar sunt. We get older and we get desirable.

Maine revin la munca. Si ma simt nepregatit asa cum ma simt in ultimele luni.

Si nu-mi place ceva la mine. E o chestie veche si am mai scris aici. Dar simt ca tb sa fac ceva. Daca nu... I will waste my life. Cum sa zic? Tine de calitatea vietii mele sa schimb asta. Ptr ca daca nu o voi face voi ramane blocat in punctul asta. Asa cum esueaza o balena pe mal waiting to die.

Why people twist who I am?  Ceva de genul "esti asa, las ca te stiu eu".

Nu-mi place ca oamenii sa ma interpreteze, sa formeze un om acolo care nu sunt eu. Sa-mi puna in carca ce cred ei ca eu as fi.

E deranjant si simt ca nu am cum sa ma apar. Ca orice as zice ideea s-a format acolo si nu se va mai schimba.

***

And that is an edited text.

Parca voiam sa scriu ceva aici. Nu editarea, altceva. Damn, uit de la mana pana la gura. Probabil era ceva filosofic, asa cum scriu eu de obicei.



This entry was posted on duminică, ianuarie 04, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.