Author: No One
•duminică, februarie 22, 2015
Stiti ce e culmea? Acum cativa ani as fi scris aici daca as fi facut sex (probabil as fi dat si niste detalii). Influentat fiind de blogurile cu tenta sexuala. Acum parca imi vine doar sa dau in mic hint si nu mai zic nimic altceva. Pe de o parte nu vreau sa ma mai justific, atunci cand scriu sau mai apoi (catre cineva imaginar la o adica, ptr ca nu mai am comentariile deschise), si pe de alta nu mai simt sa fac asta.

Sunt un alt om acum. Si povestile mele nu mai sunt asa deschise. Nici macar aici.

ps: ce am scris nu e o critica la adresa blogurilor ce au o latura (si) sexuala
pps: sa dai detalii despre ce ai facut nu cred ca e de prost gust. asta daca nu intri in super detalii (dai nume etc), si daca scrii frumos. pana la urma povestile tale sexuale sunt si ele niste povesti.
ppps: raman cu gandul ca intradevar pot face niste fantezii bune daca imi pun mintea. dar asta e o idee cumva separata de ce am scris aici si care mi-a venit acum, din nou, in minte.

le: ma gandeam acum ca am un fel de detasare fata de sex. Nu pot sa ma cufund/pierd total in el. Poate puteam odata, dar acum nu pot.  E posibil sa ma fi abrutizat dupa atatia ani (stiti voi la ce ma refer, sau nu). Sau e posibil sa fie firea mea in care am tendinta sa nu ma pierd total. Sunt un capricorn pana la urma :P

Poate in timp o sa-mi recap aceasta chestie.

This entry was posted on duminică, februarie 22, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.