Author: No One
•miercuri, februarie 11, 2015
Sincer ne dam asa ultragiati si morali. N-ati mai auzit de sex pe bani? Mare scofala. Ce, acum o sa le facem curve? Curvele adevarate sunt in alta parte (nu ma refer la femei de o conditie sau alta), astea sunt doar niste gagici care au facut-o pe bani.

Ahh, ca apar la tv si deci sunt model ptr tanara generatie. Dar as zice ca fetele cu minte nu le iau pe ele de model.

Am scris-o si pe FB, dar simt ca prea ne invartim pe langa asta ca niste maicute cuminti ce suntem. Cu ce ma deranjeaza pe mine ca a facut-o pe bani? Sa o faca. Ce? Nu e loc pe pamant ptr asta? M-ar deranja daca ar fi fost fortate, abuzate, sechestrate. "Prostitutia" asta ma deranjeaza, in ca ii iei unei femei dreptul la corpul ei si viata ei. Daca o face cu propriu acord n-am nimic impotriva.

Parca aud "dar e josnic, isi vinde corpul, e ca un obiect". Da, o face pe bani, isi vinde corpul (ca dar nu iubeste), face un tronc bani-sex. Dar o face ptr ca a ales sa o faca, si ca a ales-o liber. Cum am zis, cu prostitutia asta nu am probleme. E decizia ei. Si, sincer, dupa mine nu e viata usoara. Eu unul n-as putea sa o fac. Dar nu ma dau nici moralist in asta.

Pe mine ma supara cealalta prostitutie, aia de centura (si probabil nu numai acolo). Ce e acolo e dureros, si revoltator ce-i poate face un om (proxenetul) unui altui om (prostituata). N-ar tb sa existe asa ceva, dar din pacate exista. Si daca vreti sa fiti moralisti si chiar sa faceti ceva, faceti aici.

aceasta postare nu e facuta nici la suparare, nici la nervi. imi exprim doar parerea si atat.

This entry was posted on miercuri, februarie 11, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.