Author: No One
•miercuri, februarie 11, 2015
La servici, somnoros si cu chef de munca, ma gandesc la prietenii si sex. La deciziile mele si la renuntari/cedari.

Mi-as dori combinatia aceea intre prietenie buna si sex. Dar imi zic "fii realist".

Cred ca puteti fi de acord cu mine ca visam vise frumoase, care ne fac sa ne simtim bine si ne dau sentimentul ca se poate. Dar exista constatarea asta realista ca nu e usor cum pare. Plus ca, cel putin eu, tine de noi si ca nu facem exact ceea ce trebuie ca sa ajungem acolo (ziduri, temeri, lipsa de curaj, complicare, contrarietate, pasivitate etc).

Dar visul e asa frumos si sentimentul de asemenea.

Ma gandeam acum ca sunt so much more decat par, ca am suflet si am minte si pot fi placut si interesant, si la o adica pot fi placut, dorit si/sau iubit de cineva.

Dar sunt limitat, ptr ca ma limitez, sunt dificil, ptr ca nu fac lucrurile sa fie easy. Nu ma simt ca intr-un self help in care de maine voi fi mai bun, mai cu lipici, mai reusit, mai aproape de ce imi doresc. E logic si e usor ce poate scrie acolo, dar nu se traduce asa usor si faptic, in realitate. E o rezistenta acolo din partea mea. Si cred ca stiti de ce vb ptr ca, banuiesc, si voi ati simtit-o la voi.

Ma rog, nu vreau sa fiu tratat ca un caz ce necesita ajutor. Ma exprim ptr ca prind o stare si vreau sa o exprim. Destinul, de bine sau de rau, mi-l voi face eu. Ptr ca la final de tine depinde si nu de altii. Tu esti responsabil ptr viata ta si unde ajunge ea. Daca nu vrei, opui rezistenta, sau nu esti in stare ori capabil, asta e, nimeni de pe lumea asta nu te va putea intoarce sau ajuta, oricat si-ar dori ori ti-ai dori.

Dar mi-as dori sa fie someone along the way (sau chiar mai multe persoane). Pana la urma oricat esti de obisnuit intr-un fel, ca persoana si ca viata, tot iti doresti asta in unele momente.

This entry was posted on miercuri, februarie 11, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.