Author: No One
•marți, martie 03, 2015
Imi aduc aminte cand taica-miu a luat un ciorchine de ala mare de banane. Mare, mare. Sau cel putin asa tin minte. Dar erau verzi (banuiesc ca erau ieftine asa - taica-miu e omul chilipirelor). Asa ca nu le-am putut manca atunci si m-am dus bunici (locuiam in alt judet atunci decat unde erau bunicii mei, si unde sunt si eu acum). Si cand m-am intorc abia asteptam sa le mananc. Ptr ca s-au copt. Dar nu mai erau. Pe cele mai multe cred ca le-a mancat taica-miu (e si un om pofticios*)

* sunt si eu, vad asta mai pregnant in ultimul timp

Stau la servici si nu fac nimic. Sunt si singur acum in birou (colega este plecata toata ziua). Tot ce vreau e sa treaca timpul si sa ajung acasa. Dar "fericirea" asta va trece repede si maine voi fi din nou aici. Sa nu intelegeti ca sunt nefericit aici, ci n-am chef si dispozitie sa fiu productiv.

Nu cred ca va zic nimic nou ptr ca probabil si voi ati trecut prin situatii asemanatoare.

Stiti de postarea anterioara in care am zis ca unele zile "it sucks"? In ziua aia, sau cu o zi inainte, am avut un schimb mai aprins de cuvinte aici la servici cu cineva. Nu pot sa zic ca a fost certa dar nici nu am tacut din gura. Dar nu am jignit, am fost mai cu patima in cuvinte asa cum de obicei sunt.

Si mi-am dat seama mai apoi ca asta e lucru pe care tb sa-l schimb. Sa scot patima aceea cand ceva nu-mi pica bine. Sa vorbesc pe un ton calm, diplomat, sa zic ce am de zis si sa-mi vad de treaba. Face o impresie proasta sa fii mai vulcanic/patimas intr-un argument, plus ca da mai bine daca stii sa iti pastrezi calmul. Arata si fata de restul, si fata de tine, ca stii ca stapanesti situatia.

E un lucru de schimbat si de tinut minte. Nu cred ca imi va iesi din prima dar e bine sa fiu constient de asta pe viitor.

Un alt lucru in legatura cu ziua aceea e ca acum privesc oamenii cumva putin diferit. Simt ca am iesit dintr-o "jungla" (in care locuiam pana acum) si am intrat in alta. De fapt ca asta e "jungla", si nu ce era inainte. Simt ca am ajuns la niste concluzii si ca s-a schimbat ceva in perceptia mea. Am mai zic ca (virgula :P) cu oamenii in general poti sa fi prieten dar pana la un punct cand intervin interesele lor (sau nemultumirile mele). E realizarea faptului ca e de fapt a lonely world, cumva. Ca uneori esti on your own. Am mai zis asta.

Nu pot sa contez pe bunatatea infinita a oamenilor din jurul meu, ptr ca nu am cum sa stiu daca poate fi asa sau nu cu o persoana sau alta. S-a creat rezerva aceea, neincrederea aceea, in care nu stiu sigur ce am in fata. Asta apare cand te "maturizezi", dezideratul acesta (maturitata adica) la care tanjim (ca incununare a vietii adulte, si deci si a noastra) si care de fapt e o pierdere a inocentei. O abrutizare. Cei buni o fac cu gratie si raman niste oameni frumosi, ceilalti....

Si inca un lucru din asta este ca ma simt mai mult un animal social acum decat inainte. Animal social, adica o fiinta care trebuie sa se manevreze printre oameni si situatii sociale. Cand devii constient ca tb sa ai o atitudine sociala constienta. Toti traim social, avem o viata sociala si facem lucruri sociale, intereactionam intre noi. Acum ma gandesc cat ne constientizam in situatia asta. Nu stiu daca e analogie buna dar e ca si cum ai realiza cum functioneaza parghiile puterii cu adevarat prin guvernele lumii si in politicile ei. Sau cum functioneaza telefonul tau :)) In general il folosim dar nu stim mecanismul exact, intern, electronic si mecanic, al sau. Asa si cu animalul social, asa cum mi-l definesc acum. Esti cu atat un animal social cat esti mai constient de ce se intampla in jurul tau dar si de cum te manevrezi si tu prin asta.

Si parca eu devin mai constient.

Poate cresc, ma extind, invat si realizez ce pana acum stiam la un mod mai rudimentar. Nu cred ca am revelatii in sensul ca nu ma asteptam la una sau la alta, ci mai degraba ajung la niste intelegeri care pana acum erau acolo, in mintea mea, dar nu bine definite.

Asta e interesant. Ca imi dezvolt definitiile si nuantele despre viata, despre oamenii, despre diferite situatii, si mai ales despre mine (fie ca persoana, fie in relatie cu ce am enumerat mai inainte). Si de asemenea constientizez, vazand cum le modific, le nuantez, le regandesc, ca aceste "defintii" nu au un caracter definitiv, ci este o proces continuu de intrebari, raspunsuri si concluzii.

E un soi de extindere a unui vocabular intern si existentialist.

Imi place ca sunt un tip inteligent, care stie (desi nu are neaparat un vocabular, verbal ori in scris, extins) cum sa zica/explice unele lucruri. Poate nu veti de acord cu subita mea lipsa de modestie din momentul asta, dar stiu ca ma duce capul si ca gandesc mai bine si mai sanatos decat altii. Daca au vazut oamenii de-a lungul timpului o calitate la mine, asta a fost. Ca sunt inteligent, ma duce capul, am bun simt (si ca om, si in ceea ce zic), ca am ceva bun in mine care nu-l gasesti asa la toti.

Laudatorii care au murit, rog sa se prezinte la slujba de duminica :P :))

Am dormit doar intre 4-5 ore azi noapte, frec menta aici la servici si abia astept sa plec.

Mai am tendinta cateodata sa ma uit printre oamenii care odata ma urmareau pe diferite platforme (twitter, blogger, zelist, comentarii chiar) si care acum, cred, sunt long gone. E ciudat sa vezi ca inca esti printr-un blogroll, sau sa-i vezi printr-un comentariu/replica pe twitter, sau la persoane interesate (blogurile de tip blogger au functia asta, e un soi de abonare). Nu stiu cate persoane mai citesc aici din cele de la interesate sau care sunt followers pe Twitter. Sau chiar de pe FB. E o o realitate nereala, in care cifrele nu mai reprezinta realitatea. Ai x followers, y prieteni, z persoane interesate. Toti dam like, follow, request etc si undeva in timp ne indreptam spre altele, uitam si persoanele raman acolo. Un soi de ramasite ale unei vieti virtuale aflate in trecut.

Si acum, la final, vreau sa ma leg de o celebra expresie si de intiatorul (nu stiu daca e creatorul) ei: Si Badea traieste la Antena 3 si asta ii ocupa tot timpul*.

Noi sa fim sanatosi.

*n-am zis ca sunt si original

This entry was posted on marți, martie 03, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.