Author: No One
•sâmbătă, aprilie 18, 2015
Nu pot sa nu constat ca astazi, intamplandu-se ceva, in loc sa-mi fac ganduri si tristeturi ("de ce e asa?", "de ce tb sa fiu tocmai eu ala", " de ce la altii merge si la mine nu" - chestii de astea) asa cum in general fac in unele situatii, am trecut peste. Astazi am devenit imun. Asta nu inseamna ca situatia a fost mai buna (poate putin putin :P) dar in schimb nu m-am mai stresat. Poate acceptarea e primul pas spre mai bine.

In rest, astazi ploua, si eu ieri am zis ca vine vara (ptr ca nu era frig cu geamul deschis noaptea). Si chiar a fost vara, iar eu ma intrebam cand a fost primavara. Ca mai mult de 2 saptamani nu a fost.

In rest (part deux), s-a terminat concediul meu si de luni la munca. Si o sa am o saptamana ocupata la cate s-au adunat. Ieiiii ptr munca in administratie, cimitirul in care, daca nu esti atent si pleci, poti sa mori.

Numai bine dragii mei.
This entry was posted on sâmbătă, aprilie 18, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.