Author: No One
•duminică, aprilie 19, 2015
Am o retinere de a vb aici despre sex (inainte mai atingeam subiectul). Nu ptr ca mi-ar fi rusine despre asta (poate doar sa nu par aiurea), ci... de fapt sa nu par aiurea (daca simt asa, simt nevoia apoi sa sterg ce am scris, pe ideea "fuck, ce naiba am scris?"). Nici nu vreau sa ma expun in fata altora. Simt ca sunt vulnerabil in subiectul asta, la parerile altora. Pana la urma partea asta din viata mea e mai complicata cumva.

Si totusi ma vad acum, sub impulsul momentului, conchetand cu ideea de scrie cate ceva. Nu stiu daca maine voi mai fi de acord cu faptul ca am scris.

Ma gandesc ca de fapt intri in starea/formă de a face sex dupa ce faci sex. Eu fac rar sex, asa ca dupa ce am facut atunci ii prind gustul. Si apoi dispare cu timpul daca intre timp nu o faci. Si cand revin la el o iau de la capat si iar ii prind gustul dupa.

Ma misc greoi de azi dimineata ptr ca am facut febra musculara la gat si la spate :)) E ciudat sa stiu ca nu pot zice la cei din jurul meu de la ce este, si nici ca o am :)) Oficial sunt inca virgin. Nimeni nu stie decat eu. Ma rog, acum si voi, desi am mai atins subiectul in ultimele luni in cateva postari.

Cumva eu am o viata nebuloasa. Nimeni nu stie de la mine ce e in ea (acum nu stiu ce banuiesc altii, dar atata vreme cat nu aflu, nu ma intereseaza sau deranjeaza). Ma vad din ce in ce mai mult nevoit dar si cochetand cu ideea de a-mi trai viata in secret si solitar. Poate acolo se va naste omul de maine.

Iar daca se va impiedica un baiat pe aici (banuiesc ca un barbat ar tb sa stie asta deja) zic ca orice femeie e in propriul ei fel, simplist vorbind ce i se potriveste uneia poate sa nu i se potriveasca alteia. De fapt asa suntem si noi barbatii chiar daca parem toti la fel. Scriu asta despre femei ptr ca acum mi s-a cimentat ideea asta in cap. Acum simt ca am asimilat-o bine.

Maine tb sa ma duc la servici si nu vreau.

Viata mea nu e deloc perfecta. De fapt is far from it. Si nu stiu ce se va alege de ea. Nu stiu. Poate sa se aleaga si praful la felul cum o traiesc. Stiu ca pot sa o traiesc mult mult mai bine decat acum. Ca pot dar nu o fac. Vorbesc sa ii dau un sens, caci acum e in vant, fara sens.

As scrie (o carte), as canta la chitara, m-as duce la sala, am face catarari (in sala) sau as trage cu arcul, as pleca in excursie prin Europa. Excursia mi-a place sa o fac cu cineva, restul pot sa le fac si singur.

Here's for a better to tomorrow.

This entry was posted on duminică, aprilie 19, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.