Author: No One
•luni, iulie 20, 2015
E greu sa ii spui cuiva problemele tale. Eu unul de exemplu nu am incredere. Plus ca nu vreau sa fiu "muştruluit" ptr ele. Multi au sfaturi de dat, putini asculta si atat. Eu nu am gasit pe nimeni care doar sa asculte. Dar inteleg situatia cumva, ptr ca si eu am tendinta sa dau sfaturi. Deci ce cer altora mi se poate zice si mie.

Oricum, probabil pot face lucrurile mai bine (in comunicarea cu oamenii, in "pretentiozitatea" mea, in actul de a incerca de a fi mai deschis), dar, ca toti oamenii, traiesc in subiectivitatea si nesiguranta asta in care nu ajung pana acolo.

Observ ca devin din ce in ce mai reticent de a ma deschide. N-am fost niciodata o persoana vorbareata din fire, dar parca inainte eram dispus sa ma mai deschid. Acum simt ca e din ce in ce mai greu. E si varsta si ochii prin care vad acum viata si oamenii. Dar sunt si concluziile la care in toti anii astia (mai ales ultimii 5) am ajuns. Perspectiva mea s-a schimbat, macar in parte.

This entry was posted on luni, iulie 20, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.