Author: No One
•sâmbătă, august 29, 2015
E ciudat. De fapt nu e.

Am doua profile pe FB. Unul pe numele asta si altul pe numele meu real.

Cel pe numele asta e mai interesant decat cel pe numele meu.

Oamenii posteaza chestii mai amuzante, mai placute. Ala pe numele meu e o pagina abandonata pe care intru din cand in cand. Prefer oamenii de pe numele asta. Dincolo am doar colegi din generala si liceu. Si 2 rude. Si o persoana pe care nu o cunosc. Si una de pe OkCupid care doar o am acolo cu prezenta. Ah si cateva persoane de pe profilul cu numele asta. Mai e un prieten cu un fost coleg de-al meu. Ma rog, profilul pe numele meu e un profil trist, fara prieteni, pe care il am doar sa am o pagina daca lumea ma intreaba daca sunt pe FB (cine stie pe cine mai tb sa adaug odata). Acolo nu pot fi personal. Acolo sunt un om bland (engl.) care nu posteaza nimic interesant. E drept ca nici nu postez ca pe asta, ptr ca nu ma intereseaza. Nu ma pot exprima acolo.

Dincoace oamenii imi mai dau un like, un share, un comment. Gasesc chestii pe care sa le share-uiesc. Pot cat de cat sa ma exprim (nici aici nu-mi permit cu totul).

Nu am prieteni pe FB. Nu am prieteni. Cel pe numele meu e doar de forma, acesta e cu oameni care nu fac parte din viata mea de zi cu zi.. Sunt un om fara identitate daca stai sa te gandesti. Fara glas pe cel oficial, sub pseudonim, fara nume si fara poza pe astalalt.

I am No One.

Someone sunt doar ptr mine.

This entry was posted on sâmbătă, august 29, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.