Author: No One
•vineri, septembrie 04, 2015
E ceva insinuos in asta. Ceva asa wrong, dar care in momentul ala este surclasat de teama. Nu e scuzabil, niciodata nu e scuzabil. Si totusi o faci.

Preluat de pe FB (scris de mine):

Am asistat eu la o situatie cand un om a cazut in piata in care eram. Avea convulsii. Tin minte ca ptr niste momente nimeni nu s-a apropiat de el, pana s-a dus o pietara la el. Si eu, care sunt constient ca tb sa faci ceva n-am facut nimic. Am inghetat pur si simplu si n-am indraznit sa fac nimic. Parca imi era rusine si teama sa ma duc la el. E mare chestie sa iei actiune. Majoritatea dintre noi nu indraznesc sa o faca (chiar daca din declaratii ar face-o). Cel mai insinuos e un gand abia soptit "Nu ma bag. Mi-e teama sa fac ceva. Nu e treaba mea. Sa faca altii". Si stai si astepti ca altii sa ia atitudine.

Atunci, dar si in alte momente, mi-am dat seama ca nu sunt cu nimic mai bun decat altii.

ps: am mai scris de asta aici. dar azi, in legatura cu un subiect pe FB, mi-a venit din nou gandul la asta.
This entry was posted on vineri, septembrie 04, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.