Author: No One
•miercuri, septembrie 09, 2015
Nu mi s-a mai intamplat pana acum, dar uite astazi gasesc pe cineva din lista mea de FB sa imi ia niste cuvinte postate de mine si sa si le insuseasca. Am dat peste ele in feed-ul meu. Ma uit eu si la comentarii si  incep sa am banuiala ca pretinde ca sunt cuvintele ei. Scriu un comentariu cumsecade de genul "Nu stiu daca sa ma simt flatat ca mi-ai scris cuvintele pe pagina ta sau sa fiu putin banuitor ca ti le-ai insusit ca fiind ale tale".

Ma uit la like-uri: 35. Fata de ale mele 2 (ea nefiind una dintre acele 2 persoana). Si plec de la servici.

N-am nici o problema ca si le-a insusit. Logica mea fiind ca nu sunt platit ptr prostioarele pe care le scriu pe ne. In ideea ca, vai domnule, ce m-a prejudiciat. Putea sa dea un share in semn de fair play (eu fac asta, si daca nu pot, mentionez persoana de la care am luat). Anyway, as fi lasat-o in pace.

Dar vin acasa si supriza... comentariul meu a fost sters (a apucat sa vada cineva comentariul meu si s-a hihait cu un animal-emoticon de ala). Ii scriu ca am vazut ca m-a sters. Peste un timp sterge postarea ori ma exclude ca sa o vad (nu stiu care dintre ele, n-am cum sa stiu).

Toate astea in loc sa fie fair play si sa zica da mah, am copiat si asta e. Sau sa lase comentariul acolo.

Nu pare sa fie persoana rea, nu o acuz de rautate, ci doar si-a insusit niste cuvinte si atat. Si nu as fi facut nimic in acest sens. Dar apoi a incercat sa se acopere de dupa perdele ca sa nu o prinda nimeni. Asa ca o sa o scot din lista si eventual si un block mai incolo ca sa nu mai am surpriza sa-mi gasesc cuvintele prin alta parte fara sa stiu.

First-ul e ca nu m-a "plagiat" nimeni pana acum (poate ca nu am aflat :P). Cum am zis, nu ca m-ar deranja daca e de pe FB. De pe blog e cumva alta poveste desi daca stau sa ma gandesc nu conteaza nici asta. Doar nu o sa mor din asta, si pana la urma cui ii pasa? Nu castig din asta si nici nu am multi followers. Si nici arta nu e :))

Acum astept. Nu vreau sa fac un gest pripit. Astept sa vad daca da un semn, desi stiu ca nu o sa o faca. Si apoi ii scriu cateva cuvinte in care sa-i zic de ce o scot din lista, dupa care remove.

ps: gasesc interesant ca nu m-a scos ea cand a vazut ca am prins-o. de asta zic ca nu a facut-o cu rautate.

pps: cam mult text ptr o intamplare pe care o sa o uitam peste cateva zile. am fi vrut sa scriu mai putin dar, asa cum am tendinta, m-am lungit.

ppps: inca nu m-am apucat de cursurile de condus. trebuia sa fie de lunea asta, dar s-a amanat ptr vineri.

This entry was posted on miercuri, septembrie 09, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.