Author: No One
•duminică, octombrie 18, 2015
Tocmai ce mi-am batut capul cu gaming recording (ptr jocurile ce le joc) ptr 6-7 ore si e 6:20 dimineata. Si ziceam eu sa fiu mai responsabil.

Ce program sa folosesc, am testat vreo 2, am cautat la care scade cel mai putin fps-ul in joc (de exemplu de la 51-52 fara inregistrare la 46-47 cu), chestii de astea. As vrea sa gasesc un program de inregistrare ce nu scade fps-ul dar nu e posibil pe parte software (doar sa-ti iei hardware), dar cu programe ce folosesc gpu-ul diferenta asta poate fi mica (fata de cele ce folosesc cpu-ul). Problema mea e ca dupa ce am trecut la monitor de 24 inchi si folosesc 1920x1080 la 60Hz nu pot sa joc jocurile sub 60 fps si sa nu am lag (acea incetineala care incepe sa apara cand joci) sau screen-tearing (iti apar linii orizontale pe imagine, ca si cum ar fi taiata, ptr ca frameurile sa zicem nu se imbina perfect - e un soi de descronizare intre ele). Asa ca tb sa tin frame-rate-ul (fps e frame-rate per secunda) la 60 sau mai mult. Iar asta tine si de cat de frumos vrei sa arate jocul sau nu (cu cat mai frumos, in setarile pe care le faci, cu atat fps e atins si e mai mic). Cand aveam monitorul mai vechi (cu rezolutie mai mica) 30 era bine, acum am devenit si eu "snob" obligat de situatie :)) (e chestia asta in lumea gamerilor daca intradevar 60, sau 120, e mai bine si se vede - unii zic ca 60 e standardul, si ca 30 e meh, iar eu vad ca e adevarat si ca depinde de hardware, un hardware mai nou te obgliga sa ridici standardul). Ma rog, de asta nu-mi convine ca imi ia din fps cand eu vreau sa fiu cat mai sus.

Tot am chestia asta, usor perfectionista, sa obtin cel mai bun rezultat din ceva. Si de asta percep ca o bataie de cap cand tb sa setez ceva. Imi bat capul cu cea mai mica setare pana sunt multumit. Bine, nu sunt super exagerat, si pana la urma ma obisnuiesc, dar pana atunci ma cam stresez oleaca. De obicei daca las ceva timp ma obisnuiesc. Ca-n in viata, unde am vazut ca (mi) se aplica acelasi principiu.

Anyway, first world problems, ce mai. E dimineata si eu voiam sa merg in oras sa imi cumpar cate ceva (ghete, pulovere, chestii de astea), sa mai vad si un film, dar se pare ca o sa dorm dus pana dupa 12.

Simt ca-mi pierd orele degeaba nefacand ceva constructiv. Adica puteam sa ma culc la 11-12 azi noapte, sa las asta pe alta data si sa imi rezolv treburile azi. Acum, mi-am dat programul peste cap, si nici n-am facut ceva constructiv ori neaparat util. Si nu e prima data cand fac asta si nici ceva rar. Un soi de procrastination, asta cu orele pierdute. Si eu sufar de procrastination la greu :))

This entry was posted on duminică, octombrie 18, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.