Author: No One
•duminică, octombrie 11, 2015
E frig in casa (nu prea agreez perioada asta din an), am o usoara durere de cap (am stat prea mult la calculator azi noapte) si am un nod in gat din cand in cand de cateva saptamani (lucru care nu-mi da o dispozitie prea buna).

Ma simt singur. Cred ca asta e motivul. E o persoana cu care am mai vorbit din cand in cand dar nu am mai vorbit de cateva luni bune acum. Si totusi imi imaginez din cand in cand conversatii cu ea. De cele mai multe ori cand conversez cu cineva in mintea mea conversez cu ea. Stiu ca astfel de conversatii nu le vom avea. Nu are cum ptr ca nu cred ca vom ajunge la nivelul ala in care sa vorbim ca niste old friends la un pahar de vin la o masa. N-am atinge acea lungime de unda. Si totusi conversatiile astea imaginare, monologurile astea poate, le am cu ea. Intr-un fel cred ca imi imaginez asta si ptr ca ma fascineaza. Nu-mi este accesibila, e cu totul si cu totul altceva decat mine, face parte dintr-o lume undeva departe care nu seamana cu a mea.

Mi-as dori sa pot vorbi cu ea asa cum vorbesc in mintea mea, dar nu cred ca se poate. Mi-as dori sa citeasca postarea asta, dar nu cred ca se uita pe aici.

Anyway, stiu ca cel mai probabil (99% :P) ce scriu aici va ramane asa cum e aici. Adica cuvinte pe un blog care vor fi uitate dupa un timp, undeva acoperite de un teanc de alte postari.

Frig, frig, in casa asta. pfuuuu.

This entry was posted on duminică, octombrie 11, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.