Author: No One
•duminică, noiembrie 08, 2015
Intr-un mod simplist sunt 2 perioade pe FB.

Prima cand postam poze cu pisici, mesaje motivationale, gif-uri haioase, chestii artistice, scrieri lirice etc etc etc. Ne dam like si share unii la altii, mai punem un smiley. Lumea e frumoasa si lista noastra  de prieteni e plina. Nu ne pasa ce cred sau ei ce credem noi, din simplul motiv ca nu ne stim. Postam si privim chestii frumoase, haioase si beningne, printre like-uri si share-uri ca o comunitate unita ce suntem *undeva pe aici e o ironie usoara, atat cat sa fie dar nu intratat sa devin uracios*

Si apoi vine un eveniment. Nu stiu, de exemplu unul colectiv. Si vad ca:
- unii cred ca muzica heavy metal e satanica
- altii se arata oripilati de asta, unii agresiv, altii nu
- ca e o conspiratie
- ca premierul e de vina
- ca primarul e de vina
- ca presedintele e de vina
- ca toti sunt de vina
- ca sistemul e de vina
- ca actionarii sunt de vina
- ca biserica e de vina
- ca Daniel e luat din nou in colimator
- ca crestinii (unii cel putin) se simt atacati, si ataca si ei la randul lor
- ca ateii (unii cel putin) se simt atacati, si ataca si ei la randul lor
- ca sunt prea multe biserici si prea putine spitale
- ca sunt prea multe cluburi si prea putine spitale
- ca medicii si pompierii nu au ajuns la timp
- ca medicii si pompierii sunt niste eroi
- ca nu putem face fata, spitalisceste, la evenimente de astea
- ca putem face fata
- ca se trezesc sentimente anti-Ponta
- ca se trezesc sentimente anti-Iohannis
- ca lumea iese in strada si treaba are efect
- ca lumea iese in strada si sunt manipulati
- ca ar trebui sa fie si societatea civila la instruniri
- ca nu ar tb ca societatea civila sa fie la intruniri
- ca cutare nu tb sa fie acolo sau sa ne reprezinte
- ca cutare ar tb sa fie acolo sau sa ne reprezinte
- ca trebuie sa se faca un nou partid (al strazii, al oanei zavoranu etc)
- ca de acum o sa se faca o schimbare
- ca o sa fie numai un foc de paie
- ca ar tb ca cluburile sa se inchida in semna de doliu (in acea prima zi de doliu)
- ca ar tb ca cluburile sa nu se inchida, iar banii sa fie dati ptr ajutor

Si multe alte pozitii care mai de care imprastiate pe tot spectrul opiniilor, care ori nu-mi vin in minte acum, ori nu le stiu. Daca un om avea ceva de zis, o nemultumire, o frustrare, pe care pana acum nu a zis-o si a tinut-o in el, acum sigur a zis ceva (vedeti mai sus, si altele).

E un soi de babilonie a opiniilor. Iar FB (netul in general) e casa lor. Si desi apreciez libertatea de exprimare (ptr ca vreau sa traiesc undeva unde ea nu-mi este asuprita), totusi noi traim cu impresia asta ca daca ai ceva de zis, o arunci acolo (de multe ori, fara sa fim informati, sau find prost informati). Ptr ca e democratie domnule, fiecare zice ce vrea. Si secundar la asta, o zicem ptr ca incercam sa ne gasim aliatii. Pe net, si in jurul notru, se traseaza si creaza aliante, tabere. Esti cu noi sau esti impotriva noastra. Si acum ne dam seama ce gandeste cutare sau cutare din lista. Pana acum era lapte si miere, ne dadeam like si share unii la altii. Mai mai sa iesim si la o bere.

Daca esti binecuvantat cu o lista mare (ptr ca ai dat request sau ai dat accept ca la pacanele) e haos ce vezi in feed-ul tau. Nu e opinie pe care sa nu o vezi.

Acum e timpul sa zic ca nu-mi scapa ironia care ma incojoara. Si eu imi exprim o opinie de fiecare data cand scriu aici sau pe FB. Si eu am in lista mea persoane cu care nu sunt acord (pana acum nu am dat nici-un unfriend). Si cand zic ca nu sunt de acord, spun de la lucruri mai mici pana la lucruri mai mari (asa cum le clasez eu in mintea mea). Si eu am dat request mai demult (acum, de mai mult de un an poate doi, nu mai dau deloc) si am dat accept la persoane necunoscute. De fapt in lista mea e o singura persoana pe care am intalnit-o face to face (si ea vine tot de pe blogul acesta). Sunt acolo si persoane cu care nu am interactionat in nici un fel cu ele (sunt acolo si vor ramane acolo ca prezenta).

Deci nu, nu-mi scapa ironia.

Alt lucru pe care o sa-l zic e ca nu o sa precizez cu care punct de mai sus sunt de acord si cu care nu sunt. Si la care zic ca raspunsurile sunt mai nuantate (am ajuns la concluzia ca odata cu varsta raspunsurile devin mai nuantate). Va las la aprecierea voastra sa credeti si sa alegeti ce vreti.

Tot ce am vrut sa subliniez (o chestie pe care cred ca ati observat-o si voi) e ca e o cacofonie de opinii pe net (zic ca asta e o caracteristica a lui, mai ales ca e un mediu care-ti permite sa te exprimi fara sa te cenzurezi ca-n viata de zi cu zi).

Cat despre mine, eu prefer sa-mi tin opiniile ptr mine in viata de zi cu zi, Iar pe net, sa le exprim (cat pot) aici pe blog. Pe FB mai dau un share ceva, dar nu mai am multa activitate (mai ales scrisa) in perioada asta.

ps: nu-mi scapa nici faptul ca am facut multe cacofonisme in postarea asta. Asta in caz ca cineva tine sa-mi sublinieze cat de cacofonic is.

This entry was posted on duminică, noiembrie 08, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.