Author: No One
•joi, noiembrie 05, 2015
O sa incerc sa scriu scurt ptr nu vreau sa ma lungesc.

Traim, traiesc, o perspectiva de schimbare. Nu o schimbare exact, dar o perspectiva, un fel de prima etapa. Nu vorbesc de schimbarea externa, unde cad guverne si oamenii ies in strada, este si aia, si pe fondul ei e perspectiva asta a schimbarii interioare.

E un moment acum, de parca s-a deschis o usa. Matei Dima o zice cel mai bine in clipul sau, pe care o sa-l atasez dupa ce vin de la servici (aici nu pot). El zice exact ce vreau sa zic eu. Cuvant cu cuvant. Pana si la faza cu fetele frumoase :)) Ma bucur sa vad oameni cu care pot sa fiu intru totul de acord. Care sa zica ce vreau sa zic si eu. Clipul ala sunt si vorbele mele. Mai bine decat pot sa scriu aici.

Pe contextul asta, al tragediei de la Colectiv, de oameni in strada care vor o schimbare, eu simt cum asta e o oportunitate ptr toti. Ptr mine. Din nou nu vb de schimbarea externa, ci ma duc la ce ma doare pe mine mai mult decat asta. Schimbarea mea interna. Pe fundalul acela, vad ca ni se deschide o usa ptr fiecare dintre noi.

Unii o vor vedea mai mult decat o schimbare externa, altii nu. Unii o vor urma. altii nu. De asta este si titlul "semintele schimbarii". Ptr ca sunt doar niste seminte. Depinde de noi ce vom face mai departe cu noi. Nici eu nu stiu daca le voi urma. Am o istorie proasta cu schimbarea, desi imi zic de multe ori "de data asta...". Am zis-o asa de mult ca acum nu mai promit nimic, nici catre oameni, nici catre mine.

Si astazi sunt putin ravasit. Acum ceva mai putin decat acum cateva ore. Sunt ravasit putin ptr ca m-am gandit la aseara. Asa sunt eu, cand fac ceva (aseara) nu sunt exact prins emotional, dar dupa un timp (azi dim.) incep sa ma gandesc, si ma misca, ma tulbura. In cazul asta nu ma tulbura intr-un sens negativ, ci pozitiv, asta vreau sa zic. Am facut-o ptr ca am vrut sa-i fac un bine, am facut-o ptr am simtit ca tb sa fac asta. Si sper ca i-a facut un bine, ca i-a adus un zambet. Ptr ca ma intristeaza ca stiu ca e trista, si ptr ca imi dau seama ca imi pasa. Imi pasa si in general, dar si in legatura cu ea. Imi pasa si inainte dar acum imi dau seama mai bine de asta. Si astfel sunt putin rascolit. Si scriu aici manat de asta. Si imi dau seama ca si ea trece printr-o schimbare. Dar stiu ca va trece cu bine (sper), ptr ca este o persoana care se descurca in viata. De exemplu eu nu stiu daca as putea sa zic acelasi lucru despre mine.

Asadar suntem aici. La portile schimbarii. Ce vom face mai departe depinde de fiecare dintre noi.

Tot am scris mai mult. Voiam sa fiu mai scurt. Cand o sa ajung acasa o sa pun si clipul lui Matei Dima. Acum, o sa ma afund in munca, ca sa nu mai gandesc asa de mult.

LE: iata si clipul



This entry was posted on joi, noiembrie 05, 2015 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.