Author: No One
•luni, ianuarie 18, 2016
Hmm.

Am, de ceva timp, o ezitare sa mai scriu aici. Mda, vad ironia ca acum scriu aici :P. M-am gandit sa-mi scot postarile de aici si sa incep de la inceput (de parca nu as fi avut trecut). Nu stiu, gandul la ce am scris aici ma face sa fac ca Petru :)) Adica sa ma lepad de ele. M-am gandit sa inchid din nou comentariile. Sa ma ascund de intrebari. E una sa scriu aici, alta sa raspund. M-am gandit sa nu mai scriu.

N-am avut o perioada buna lunile astea. Desi nu mai e ca atunci, totusi zilele imi sunt ca atunci. In teama si anxietate. Traiesc de pe o zi pe alta. Ma chinui sa ma duc la servici, sa am energia sa trec peste zi. Revin, imi savurez restul zilei in protectia casei mele, si ma duc a doua zi din nou. Au revenit starile alea de anxietate si de dubiu.

Si sunt nemultumit de mine. Nu-mi invat lectiile. Sunt constient ce fac si merg inconstient inainte. Am ajuns in punctul in care nu mai stiu daca pot mai mult. Si asta ma nemultumeste si ma dezamageste.

Asa ca traiesc de pe o zi pe alta incercand sa ma tarasc din asta.

Nu am mai scris ptr ca nu am vrut sa fiu o moara stricata. Sa scriu din nou si din nou despre aceleasi probleme. Ptr ca nu ies din ele, ci le perpetuez in viata mea, peste ani si ani. Asa si blogul asta.

Am facut 31 de ani si imi dau seama cu adevarat ca sunt, am ajuns. cam damaged. Ca nu stiu daca o sa mai ies din asta cu totul. Stiti cand erati mai mici decat aveti acum si aveati vise despre voi, cum veti fi si unde veti ajunge? Asa si eu. Dar acum ma lovesc de realitatea ca poate nu voi ajunge acolo. Ca o sa raman unde sunt acum.

Cam asta e.

Dar aparent se pot intampla si chestii mai ciudate. Bay, zice lumea, a facut un film bun. Ma rog, bun pe scara lui :)) Jezzz.

Si pe aceasta nota, ma opresc aici.

This entry was posted on luni, ianuarie 18, 2016 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.