Author: No One
•sâmbătă, aprilie 02, 2016
Bah ar trebui sa scriu poezii aici, proza ceva. Sa vezi ce o sa-mi creasca profilul. Eventual ceva picant, erotico-mexican. Oamenii adora misterul. Cine o fi barbatul ala minunat ce invarte cuvintele asa de bine? *insert girls imagining stuff, si un faint acolo pierdut printre toate* Ia like-uri, share-uri nene. Creste profilul pe FB ca painea calda.

Facem si poze artistice de artist chinuit de arta sa. Ze eroticu din venele-i masculine. Yeap yeap.

Ascultati-ma ca prinde.

Eu? Eu is bine. Mai bine decat ieri si de ultima oara cand am scris.

Am dat o bootare uneia. Am zis ca-s volatil. M-a jignit (deci asta crezi despre mine? fine) asa ca bye. Pfft, ce atata vorbarie. Daca ma crezi retard mai bine fa-te frumos ca ploua. Sau zi din prima si da log out. Nu ca n-as fi retard acum :)) Dar nah nu vreau sa stiu si eu.

Gagicile astea. Zic toate prostiile care le trec prin cap asa pe nepusa masa. Oh, ziceti ca asa sunt femeile, nu? Pffft. Imaginati-va ca va face cineva asa ceva. Nu e placut. Si zic eu, nici scuzabil. Data viitoare cand fac si eu asa, zic ca-s femeie. Gata, o sa scap scott free. Eventual mai dau si din gene si ma alint putin :P Meow meow.

Pfuuu, traim sub soare si luna nu mai vine.

This entry was posted on sâmbătă, aprilie 02, 2016 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.