Author: No One
•vineri, aprilie 08, 2016
O faza de acum mi-a adus aminte de asta. Ideea de a-ti insusi vorbele cuiva de pe net si de a zice ca sunt ale tale.

Gladiola a postat un citat recent si la sf. a pus autorul.

Si imediat, in ziua aceea, o persoana care a citit poemul (un numar de la mine din lista vin, zic eu, de la Gladiola ptr ca mai comentam pe la ea) l-a postat si la ea pe FB. Ca fiind vorbele ei, sau poate ca le-a gasit ea undeva. Fara sa mentioneze unde le-a vazut sau cine e autorul.

Dupa un timp am mai vazut pe cineva cu citatul pus pe FB. M-am uitat repede sa vad daca a pus autorul la sf. :P L-a pus. Mi-a placut asta. Asta face diferenta si mi-a crescut parerea buna despre persoana aceea.

Mi-am adus aminte cand cineva mi-a facut mie asta. O pustoaica (vad ca ele au tendinta sa dea copy paste de pe internet la chestii misto pe pagina lor de FB). Stiti ca mai postez cateva cuvinte uneori (printre multele share-uri). Nu sunt chestii de geniu (zic ca sa intelegeti ca nu cred ca debitez genialitati in propozitii scurte) dar imi plac cum suna sau au o ironie ori o absurditate in ele. Ma trezesc cu cuvintele ei pe pagina ei. Cica ea le-a scris. Ii aduc aminte ca-s de la mine. Sterge comentariul. Mai comentez o data. Sterge postarea. Ii dau unfriend.

Nu era vorba sa imi dea share sau sa ma mentioneze pe nume acolo. Doar sa zica ca nu-s ale ei. Eu asa vad lucrurile in general. Preiei ceva de la cineva dai un share, zici cine e sau macar zici ca nu-s ale tale, pui niste ghilimele ceva.

Cat despre Gladiola si pustoaice (dar si mai mari), astea toate o citesc ca sa fie si ele niste mici Gladiole. Nu fac aici cultul Gladiolei ci mi se pare stupid. Ele vad o poveste si vor si ele sa fie povestea aia. E ca si cu Audrey Hepburn sau Marilyn Monroe. Fiti ma originale. Fiti reale. Nu fiti citate si poze glamoroase. E frumoasa o poveste dar aia e doar coperta, mitul si legenda.

Si Gladiola e o poveste. Ce vedem noi adica. Eu aleg sa cred ca e adevarata dar pe mine ma intereseaza persoana de dupa cortina asta (chiar daca este o fascinatie ptr povestea numita Gladiola - astfel n-as fi ajuns sa o citesc). Ptr ca e una acolo (persoana adica). Si acolo e mai mult decat povestea glamoroasa. Eu stiu asta. Asa e in spatele fiecarei povesti.

Probabil Gladiola si-a asumat povestea asta si a lasat restul dupa cortina. Nu e o persoana care sa zica prea multe despre ea.

Ce-am invatat eu pana la 30 de ani? You get old fast.


LE: il public ceva mai devreme. Era pus la publicare la o ora arbitrara astazi (ora 18, cand l-am scris ieri), dar ii dau drumul acum ptr ca am ajuns acasa. Next: despre Tinder - because everyone wants to fuck, even if they admit it or not. Nah, am intrat si eu in marea familie Tinder de vreo saptamana.

This entry was posted on vineri, aprilie 08, 2016 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.