Author: No One
•duminică, aprilie 10, 2016
Stiu ca am zis ca o sa scriu despre Tinder, dar nu cred ca voi mai scrie. My computer time has kinda run out. Pffft. Anyway...

Sunt de acord cu avortul (da, stiu ca sunt barbat, ce stiu eu?), sunt de acord cu casatoria intre persoanele de acelasi sex, incerc sa ma obisnuiesc cu noua miscare transgender care prinde avant anii astia, cred in Dumnezeu, sunt crestin prin apartenenta/nastere desi nu sunt un om religios (cred in chesti orientale precum karma sau reincarnare), cred in evolutionismul teist, nu am incredere in politica. nu sustin pedeapsa cu moartea, nu sustin eutanasierea, cred in toleranta etnica, religioasa, sexuala etc (apropo de imigranti), sunt impotriva extremismului/radicalismului (in orice chestie), ma deranjeaza cel mai mult violenta (in toate formele) impotriva femeilor si copiilor (daca as avea o cauza pe asta as avea-o), sunt de acord cu legalizarea prostitutiei (stiu ca poate suna impotriva a ceea ce mai devreme dar nu e ptr mine), consider ca sistemul de sanatate si educational ar tb sa fie o prioritate (as reforma sanatatea de la pamant daca as putea, si sistemul politic), nu-mi place viteza (as da amenzii asa de mari incat sa-i usuce pe vitezomani), sustin legea ptr interzicerea fumatului in spatiu public (desi sunt de acord cu spatii facute special ptr asta, dar la cum se implementeaza lucrurile la noi...), cred ca suntem un popor comod si fricos (da, si eu fac parte din acest popor, nu ma exclud din asta), ar merge si o reforma a administratiei ca e jale ce e acolo (stiu ptr ca lucrez in ea), suntem condusi ptr ca nu stim sa ne conducem ca popor, nu-l agreez pe Putin (nu-l consider un mare barbat ori lider cum il considera altii si-l dau exemplu - si timpul imi va da dreptate), sunt superficial cand vine vorba de cum arata femeile, nu sunt de acord cu anorexia asta sistematica din "fașăn", cred ca inca traim intr-o lume a barbatiilor, nu cred ca o lume condusa de femei ar fi mai buna (oamenii sunt oameni, barbat ori femeie), nu cred ca stiinta e raspunsul la toate (o parte din atei au credinta asta), cred ca intr-o zi spiritualismul si stiinta se vor contopi cand vor ajunge la aceleasi raspunsuri, religia nu ar tb sa aiba nici o treaba in conducerea unei tari (le-as lua toate scutirile alea de taxe daca as putea), democratia e o notiune frumoasa dar in fapt nu traim sub caracteristicele ei (alea bune), nu cred ca carnea e asa buna ptr organism (desi mananc si carne), nu ma consider un intelectual....

Si noaptea, inainte sa ma culc, spun o rugaciune catre ingerul meu pazitor, 2 mantre ("Aleg si pot sa trec peste orice obstacol" si "Zi de de zi ma simt din ce in ce mai bine, din orice punct de vedere"), ii multumesc lui Dumnezeu, ingerului, familiei si celor care ma ajuta, eventual spun si un Tatal nostru (mantra mea cand am atacuri de panica/anxietate cu palpitatii).

Cel mai inofensiv om din lume, nu? :))

Am scris ce am scris ca sa ma delimitez putin. Ca sa-mi zic coordonatele. Manat de FB care mai musteste cu pareri cu care nu sunt de acord. Cu totii avem pozitiile noastre. Desi cu unele nu sunt de acord (asa cum poate voi nu sunteti de acord cu unele dintre ale mele), eu imi musc buza (nu intr-un mod sexy :))) ci pana la sange) si nu mai zic nimic pe FB (sau oriunde altundeva). Fiecare cu ce crede. Mi se pare corect.

Am scris ieri asta, dar am asteptat poate imi mai vine ceva sa mai enumar. Nu am facut nimic. Ei, atunci cam atat este.


We live a little bit. Day by day. Between useless hours, gone too soon. Life rolls on, day passes and we get nowhere.

ps: back in time: here's a post I wrote. can't believe I wrote it

This entry was posted on duminică, aprilie 10, 2016 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.