Author: No One
•vineri, aprilie 08, 2016
Cautand pe cineva, azi am cautat putin in trecutul meu. Care trecut? Pai aici si aici.

Nu, nu prin postari. Le-am dat link ca  sa vedeti za backstory.

Acum cativa ani i-am cautat numele pe net. Ii stiam prenumele dar nu numele de familie. Am gasit-o pe netlog. Si cam atat. Si astazi mi-a venit in mintea sa o caut pe FB. Si iat-o, putin plinuta, casatorita si plecata din tara.

Eram mic. Acum dupa atatia ani ea ma lasa rece (in afara de obsesii, cu ele raman - o sa le explic putin mai jos). Mi-am adus aminte si de liceu. Fata pe care o placeam am revazut-o la 10 de ani de cand am terminat. Ne-am reintalnit noi. M-a lasat rece si asta. Culmea, fetele cele mai frumoase de atunci nu mai sunt asa niste frumuseti acum. Si o alta, care era ok, eu zic ca e cea mai frumoasa acum dintre ele. A slabit si arata foarte bine. Are un chip de frumos, de acela de persoana de treaba cu care te poti intelege. Uite asa, in 10 ani.

Oricum, vorbind din nou de persoana de mai sus. A fost frumos atunci. Dar asa cum am zis si in postarile alea, acum e trecut. I-am scris azi pe FB mess: "You may not know me but I once knew you. Numai bine. Bye." ptr ca nu m-am putut abtine, si gata. Nu intentionez sa vb cu ea. (ps: i-am scris cu pseudonimul asta, asa ca nu stie cine sunt). Ii doresc numai bine si o viata frumoasa si fericita. 

You remember this shit? Pustoaica din autocar (din excursia pe care am facut-o in anul acela). M-am uitat si la ea daca tot eram in stalker mode pe FB. Ce a fost in capul meu atunci? Jezzz.

Si apoi a trecut sa caut pe altcineva. Stiti ce greu e sa cauti o Ioana si un oras (nu-l zic) pe FB?. Iti trebuie rabdare nu gluma sa treci prin toate Ioanele din orasul ala. Ioana asta mi-a ramas in minte ptr ca am avut conversatii bune pe Y mess. Printre cele mai bune pe net. Dar pleca si venea, si eu m-am saturat. M-am uitat si pe blogul facut de ea cu fostu' (dinainte sa ajungem sa vorbim noi). Fostu' e un dobitoc, parerea mea. Oricum, blogul ala m-a convin sa nu incerc sa iau legatura cu ea, ca-mi venise o idee pe acolo. Past is past, chiar daca erau tare bune conversatiile alea (dpmdv cel putin). De alea bune sa-ti placa de fata aia.

Oare mai ai la tine ceasul ala de buzunar pe care mi l-ai cumparat? Sau l-ai dat?

Ziceam de obsesii. Astea-s obsesiile mele. Nu sa stalk-uiesc, desi o mai fac, ci sa imi mai aduc aminte de persoanele feminine intalnite in trecutul mei.

Si cautand postarile alea sa le linkuiesc am citit si comentarii (bloggerul e o panarama sa te descurci prin el uneori). Ah, darkleya incercand sa-mi dea niste bobarnace/imbolduri si ma scoata din self-pity-ul meu (de la asta am si incetat sa si mai comunicam), Seth (futu-ti maslina matii), asta cred ca inca mai bantuie prin sex related blogs pe undeva pe aici (l-am luat ca raia de pe unul, ptr ca l-am bagat in seama), Z.e (a apucat-o pms-ul intr-o zi, nu mi-a placut, nu tocmai de la ea, si i-am dat bye), Memento Mori (care nu mai e prin lumea asta blogosferica, din cate stiu - sper ca esti bine unde esti acum, si fericita) si inca cineva pe care-l am in feed acum si nu stiam ca mi-a scris aici (cred ca voia sa zica ca ce zic e bullshit, partial ori nu)

Da eram self-pity, poate inca mai sunt. Dar nu imi reneg postarile. Nu ajung sa-mi mai recitesc postarile dar stiu ce am mai scris ici si colo si stiu ce am simtit si ce am vrut sa zic. Stiu, si intelegeam si atunci, ca aratam ca o momaie. Dar am scris sincer, din alegerea mea. 

Dar am mai crescut si eu. Poate mai incet ca altii, poate mai incet decat ar fi trebuit, cine stie. Dar sunt mai mare acum. Deh, mai creste si omul asa din inertie.

Ei, fiecare ne facem viata asa cum actionam si gandim. Deci, ce ne asternam aia avem. Si asta nu ma exclude pe mine.

Eu ies. Restul, pentru alte zile. Ca e timp. Si morisca mea nu da semne ca ar vrea sa se opreasca anytime soon. Poate sa fie mai matura, speram si noi.

ps: nu veti gasi dolari aici. so quit searching and move on.
 

This entry was posted on vineri, aprilie 08, 2016 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.