Author: No One
•sâmbătă, iunie 04, 2016
Maine o sa fiu la alegeri toata ziua (acolo unde lucrez). De la 6 dimineata pana la 12, 1 noapte cand se centralizeaza voturile de la cele 3 sectii pe care le are circumscriptia. Fac parte din aparatul tehnic (nu comisie) din mai. Se iau bani frumusei in circumscriptii, mai ales presedintii, loctiitorii de circumscriptie dar si secretarul. La nivelul de cateva zeci de milioane. Eu o sa primesc 800 lei in mana. La locale se plateste mai bine decat la prezidentiale. Am fost loctiitor de sectie la alegerile ptr presedinte si am luat cam 200 lei.

Am vrut sa scriu dar nu m-am urnit sa o fac, nici acum nu o sa scriu prea mult. Sunt bine, iau inca pastile (micsorat doza de anxiar, marit pe cea de venlafaxina), ma descurc mai bine la serviciu, dar inca nu sunt recuperat de tot (mi-e teama ca o sa dureze mult). Dupa alegeri o sa scriu mai multe, poate chiar si despre alegeri (desi nu stiu daca e bine sa dau detalii, a fost o mica nebunie la mine la serviciu, si va fi si azi si maine, si apoi sa vedem ce va fi de luni).

Nu stiu daca pot sa votez. Ptr ca nu sunt in oras. Dar as fi votat cu candidatul PNL la primarie, nu ptr ca tin ce PNL ci ptr ca stiu persoana. Dar cel mai probabil o sa castige PSD. La consilieri (locali si judeteni) as fi ales un partid necunoscut ori un independent.

Cand va duceti la vot sa va dati CI sa va scaneze intai. Veti vedea la ce ma refer.

Ne vedem de luni, dupa ce coruptii si nesimtitii astia o sa iasa din nou, ptr ca pulimea e proasta si se duce la vot iar restul nu se duc la vot in semn de protest (care e egal cu 0 in contextul asta).

This entry was posted on sâmbătă, iunie 04, 2016 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.