Author: No One
•miercuri, august 31, 2016
Stiti stereotipurile alea legate de femei gen nu stiu ce vor, zic una dar gandesc alta, sunt cicalitoare, vor sa faci ca ele, sunt irascibile in timpul menstruatiei etc. Le gasesc demoralizatoare. Cu cat descopar ca sunt mai reale pe atat ma demoralizeaza.

Nu zic ca barbatii nu urmeaza si ei niste stereotipuri ale lor. Nu zic ca toate femeile le au pe toate sau nu pot fi diferite de un stereotip sau altul. Ci doar ca le vad cat de adevarate sunt. Parca patrund intr-o lume guvernata de alte reguli, enervante si uneori absurde. Si parca ma simt obligat sa le respect, sa le accept, daca vreau sa ma inteleg cu o femeie vreodata. Si in unele zile chiar ma enerveaza intr-un mod pasiv-agresiv. Nu le suport. Asa cum nici unele citate legate de natura feminina nu le suport. Ma simt obligat de ele, impins intr-un colt. Accepta sau pleaca. Dar unde sa plec daca le gasesc in orice femeie? Accepta. De ce? De dragul jocului asta etern intre femeie si barbat?

As fi vrut sa cred ca nu sunt adevarate. Ca sunt doar basme, inventii ale unor barbati rautaciosi si misogini. Oare devin si eu un misogin in mintea mea? Uneori cred ca da.

Ce probleme am si eu. Imi bat capul cu prostii de astea. Si chiar imi bat. Am fost tot timpul genul sa urmez reguli pe care sa le accept. Dar in situatii ca astea regulile sunt altele, ciudate, si cumva tb sa le si respect, si eu nu vad cum sa procedez mai bine.

I don't know why is gotta be so complicated. I believed (wanted) it can be simple. But then even I can be kinda tricky, difficult and complicated. So now my question is, will I ever manage to be with someone? Or I'll be forever single searching, waiting, for a dream woman that does not exist?

Si voi visati la barbatii vostrii de vis, asa cum si noi visam la femeile noastre de vis. Se pare ca vom fi cu totii dezamagiti.

Oare compromisul e singura solutie sa ne aduca pe noi, barbati si femei, impreuna? Atunci cine va face acel compromis?

Vad cupluri care par fericite. Si sunt invidios putin. Ma bucur sa ii vad fericiti dar in acelasi timp ma simt defect ptr ca nu stiu sa ajung acolo.

This entry was posted on miercuri, august 31, 2016 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.