Author: No One
•vineri, noiembrie 11, 2016
Din pacate azi am avut a treia moarte in familie. Intai bunicul meu, tatal meu si acum bunica mea. E trist dar cum v-am zis sunt mai detasat de felul meu fata de moartea altora. O sa-mi lipseasca toti trei.

A fost un an prost. Trei morti in familie, asta primavara am avut din nou probleme cu atacurile de panica, palpitatii, insomnie (iau tratament din nou - si din pacate dupa multe luni am avut din nou acum o sapt. palpitatii de la un atac de panica probabil), iar maica-mea nu e nici ea bine (plus ca tb sa se opereze la ochi in curand).

Varului meu cred ca i-au murit toti 4 intr-un an, din 2015 (inca 2 din partea tatalui lui).

Abia astept sa se termine anul. Ptr ca ma astept la orice pana atunci. Sper sa nu mai fie nimic.

This entry was posted on vineri, noiembrie 11, 2016 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.