Author: No One
•miercuri, aprilie 05, 2017
Imi mint colegul de la serviciu de ingheata apele. Ma rog, trebuie nuantata putin. I-am zis ca am iubita, ca e din alt oras, ca ma duc in weekend la ea (ma intreaba in fiecare luni daca m-am dus in Bucuresti; da domnule m-am dus), si mai recent ca e berbec (e prima zodie care mi-a venit in minte cand m-a intrebat; banuiesc ca e ziua ei in curand). Nu sunt genul sa dau detalii despre viata mea daca nu sunt intrebat. Si atunci zic doar strictul necesar. Ma gandeam mai devreme ca e un lucru bun cand minti, ptr ca nu tb sa te incurci in prea multe detalii inventate. Plus ca oamenii au tendinta sa umple golurile, usurandu-ti tie "munca".

Fac asta ptr ca nu vreau sa explic lipsa unei iubite. As vrea sa fie una si sa nu trebuiasca sa mint, dar daca asa sta treaba, asa e. Cand vine vorba de mine mai usor cu iluziile din partea mea.

Colegu e indragostit zic eu. A divortat recent, si acum a gasit pe cineva dupa cateva relatii pasagere. Din ce am prins cu urechea (e greu sa nu asculti cand cineva vb la telefon) parerea mea e ca nu se vor intelege la un punct mai incolo. Ea e prea nesigura (trecuta prin relatii care nu au mers; fac astea dintr-o femeie o nesigura si jumatate), el cu dorinta de a se impune, mai specific de a se face ca el. Daca e sa mearga (mai stii) ea va trebui sa accepte sa fie dominata (am inteles ca ea i-a zis ca ii plac barbatii care se impun; o dambla la femei, desi in unele circumstante o inteleg, pe care o vad destul de nociva cand barbatul se dovedeste a fi un nemernic).

Mie sincer nu mi-ar merge cu ea. Nu imi plac femeile nesigure, si nici cele care vor sa fie dominate (ca sa simta si ele ca sunt femei). Prefer una care nu se complica prea mult, spune ce are de spus (nu imi plac nici mutulachele), si nici nu e girly girly (astea le au pe cele de mai sus din plin, plus modul ala old fashan de a vedea relatia barbat-femeie, care pe mine sa zgarie pe creieri). Daca ultima e mai rezonabila, la primele doua, good luck with that. Daca sunt asa, sunt rare rau de tot. Eh, nasol ptr mine.

El e taur, ea fecioara. Zodiacal sunt super mega compatibili. Cine stie, poate le iese. Eu zic ca nu. Imi sar in ochi niste chestii, si la sesizat lucruri eu zic ca sunt destul de bun.

Eu cica as fi cel mai compatibil cu fecioara (cine e fecioara, dar peste 18 ani, sa ridice mana sus :P). Totusi nu am intalnit o fecioara la nivelul acela incat sa imi dau seama daca e pe bune compatibilitatea asta. Pana acum am ajuns la concluzia ca ma inteleg cu scorpioancele cel mai bine (dar sunt dificile in sensul ca nu se deschid; au ele o chestie a lor, de imi dispar din viata pe muteste). Dar la vorba cu ele e o placere ptr mine. Cu leoaicele e o alta dambla. In principiu ma inteleg bine cu egle, dar au genul de personalitate, fire, mod de a vedea lucrurile care nu se pupa deloc cu mine. Cu astea in berbec e cam iffy. Si bine, si rau. Iar cu sagetatoarele nu ma inteleg (aici sunt si subiectiv ptr ca taica-miu a fost sagetator, si prin extensie nu inghit zodia).

In rest toate proaste si banale, dar cu astea nu va mai plictisesc.

This entry was posted on miercuri, aprilie 05, 2017 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.