Author: No One
•sâmbătă, mai 06, 2017
De cateva zile vorbesc cu o fata. Domnul Em :)) Am o problema cu oltencele astea, mai recent cu craiovencele :P Intalnesc des oltence pe net. Maica-mea m-a atentionat despre oltence, cred ca nu are o parere buna despre oltence :)) Si uite ca eu numai peste ele dau.

Ma inteleg teribil de bine cu ea. Pare ca are tot ce caut. "Daca e perfecta atunci inseamna ca are ceva" :)) Mai am o chestie pe net. Femeile peste care dau au avut sau au probleme cu anxietatea, atacurile de panica, chiar suicid, chestii de astea pe partea psihologica. Nu le caut eu, ci tot asa dau peste ele. Ea are atacuri de panica. Dar asta nu e acel "are ceva". Nu ma deranjeaza asta, caci si eu am asta. Am ajuns in punctul in care stiu ca orice om are chestia sa. Sunt sigur ca si ea are. Dar orice ar fi vreau sa continui cu ea.

E fecioara. Mnoo, si compatibilitate zodiacala pe deasupra :))

Nu m-am indragostit, desi intr-o zi m-a luat o faza la servici dupa ce i-am trimis o poza cu mine din proprie initiativa. I keep things in check (fantasies also). For now. Imi pare rau ca e departe si nu stiu cate sanse am sa o vad. Naspa. Dar voi vorbi cu ea in continuare. Poate intr-o zi, daca vom mai vb, voi putea. Si poate va vrea si ea sa faca un drum mai aproape de mine. Vad ca ii face placere sa vb cu mine, dar nu intru serios in ea gen "hai sa ne vedem". Si ptr ca distanta si ptr ca inca nu stiu daca o sa zica da. Vorbim totusi de cateva zile. Stiu ca ma place, altfel nu ar vb cu mine, dar nu stiu cat.

I hope for the best. Chiar ma gandeam mai inainte sa vb cu ea ca ar fi frumos sa dau peste cineva.

ps: recunosc ca nu vreau sa isi faca un boyfriend intre timp :P

This entry was posted on sâmbătă, mai 06, 2017 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.