Author: No One
•joi, mai 25, 2017
Femeile sunt "reci", sa stiti.

Nu ma refer la sentimente, ci la lipsa lor de actiuni. La stare lor de intotdeauna in asteptare. La pasivitatea lor aproape cronica. Incearca sa comunici cu o femeie si vezi in ce vid te duce, de parca ramai singur intr-o camera. Ma rog, probabil au ele motivele lor. Desi uneori simt, poate subiectiv, ca e mult bullshit. Femeile sunt bullshiteri, nu every single time, 24/7, dar destul incat sa le zic ca sunt asa.

Sunt moody, spre trist. Am ramas uitandu-ma in gol in Carrefour azi. Did she get tired of me? Am insistat oare prea mult sa ne intalnim? Stiu ca voi incerca sa nu mai aduc subiectul asta. Probabil nu o voi intalni niciodata. Acum is a matter of cat vor dura discutiile noastre. Eu vreau sa mai dureze. Sper doar ca ea sa nu isi piarta entuziasmul. Din experienta mea stiu ca se va termina si asta la un moment dat. Si asta ma intristeaza. Imi pare rau ca e asa. Nu e ca si cum as fi prima data in situatia asta. Si pasivitatea lor nu ajuta cu nimic.

Ma deranjeaza si rinichiul drept. La analize a iesit ca e frecvent oxalat de calciu in urina. Am mai avut nisip la rinichi. Dureri mari de cateva ori (nu in the recent past). Ma jeneaza din cand in cand. O sa ma duc la control, ca sa am si eu o frectie la picior de lemn. Ca asa e la doctor.

Vreau sa ma joc ceva pe PC. Ca sa-mi ia mintea de la lucruri. Dar e matusi-mea calare pe el acum. Da, stiu, first world problem, stupide. Astept.

ps: cum zicea Ray LaMontagne... "Are we stranger now?"

This entry was posted on joi, mai 25, 2017 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.