Author: No One
•miercuri, mai 17, 2017
Am un soi de "ghinion" in sensul ca de cateva ori pana acum am dat de femei interesante, cu care as fi vrut sa fiu, dar lor le plac alt fel de barbati. Nu e ca nu ma plac, ci nu se vad intr-o relatie cu mine. Which sucks. Sau evita sa intre intr-una cu mine. Which again sucks.

Cum e acum. Vb cu o ea si chiar imi place, personalitatea, umorul, siguranta, felul de a fi. Si of course e genul care nu m-ar vedea ca un iubit. Tocmai fiind asa ca personalitate (adica puternica), cauta altceva decat cum sunt eu (ceva sa o egaleze sau sa o depaseasca).

Imi plac conversatiile cu ea. Si ei ii plac. Dar stiu ca cel mai probabil nu am nicio sansa la mai mult de atat. Din fericire I am old enough to detach myself. Ma rog, oarecum. E varsta adica.

Nu am avut fantezii cu ea. Si asta e un semn ca ma tin oarecum detasat. Cand ele apar atunci stiu ca I am really hooked.

Vreau sa continuam sa vb. Si da, poate imi va da o sansa, dar nu sunt asa increzator in asta. Si chiar daca, nu stiu daca o va lasa sa fie de durata.

Vreau sa tin legatura cu ea ptr ca rar intalnesc femei asa ca ea. Si nu voi insista sau voi face avansuri. Sper sa fiu cool about it. Sper ca varsta sa ma ajute. Nu vreau sa fiu tipul care se tine dupa ea ca poate poate. E stupid, si nu duce nicaieri. Voi vedea ce va fi. Oricum faptul ca stiu ma detaseaza cumva, si e bine. Ce va fi, voi face fata mai bine.

Numai ca e pacat. Mi-as dori o iubita ca ea. Dar asta e. Oricat vom tine legatura voi incerca sa ma bucur de ea si sa nu o stric cu prostii (cum ar fi facut un 20 yo me de ex).

ps: nu sunt atras ptr ca nu poate fi cu mine (nu am chestia asta specifica), doar se nimereste, cateodata, sa dau peste femei care sunt pe acolo pe langa ce caut, dar evident personalitatea lor cere altceva.
This entry was posted on miercuri, mai 17, 2017 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.